🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26284.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ریزر بلید 15 استودیو معرفی شد؛ اولین ورک استیشن ریزر با گرافیک کوادرو RTX 5000

شرکت ریزر که همیشه جایگاه خاصی بین گیمرها دارد، امروز از اولین لپ تاپ ورک استیشن خودش به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. این لپ تاپ ریزر به کارت گرافیک انویدیا کوادرو ...

شرکت ریزر که همیشه جایگاه خاصی بین گیمرها دارد، امروز از اولین لپ تاپ ورک استیشن خودش به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. این لپ تاپ ریزر به کارت گرافیک انویدیا کوادرو و سخت افزار فوق العاده قدرتمند مجهز شده است.

لپ تاپ ریزر بلید 15 استودیو پیش از این به شکل غیر رسمی معرفی شده بود، اما حالا اطلاعات کاملی از آن در اختیار داریم. در این لپ تاپ از کارت گرافیک انویدیا کوادرو RTX 5000 استفاده شده که 16 گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - رم گرافیکی در اختیار دارد. پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H با شش هسته فیزیکی و 32 گیگابایت رم DDR4-2667 نیز این کارت گرافیک را همراهی می کنند تا توان پردازش فوق العاده ای را در اختیار تولید کنندگان محتوا قرار دهند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران

ورک استشین جدید ریزر به 1 ترابایت حافظه SSD از نوع M.2 NVMe مجهز شده و از نمایشگر 15.6 اینچی OLED با رزولوشن 4K نیز بهره می برد. جالب اینکه لپ تاپ ریزر بلید 15 استودیو ادیشن فقط 4000 دلار قیمت دارد. برای مقایسه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - می توان به لپ تاپ 3300 دلاری ریزر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - بلید 15 ادونسد اشاره کرد که با کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - داخلی عرضه می شود. مهم تر اینکه اختلاف قیمت کارت گرافیک انویدیا کوادرو RTX 5000 و انویدیا جیفورس RTX - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - 2080 (مدل دسکتاپ) به 1600 دلار می رسد.

از دیگر مشخصات لپ تاپ ریزر بلید 15 استودیو می توان به درگاه تاندربولت 3، سه درگاه USB 3.2، دیسپلی پورت و HDMI 2.0b اشاره کرد. این لپ تاپ همچنین از کارت حافظه UHS-III با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - حداکثر سرعت 624 مگابایت برثانیه نیز پشتیبانی می کند، درگاهی که هنوز توسط تولید کنندگان دوربین های حرفه ای استفاده نشده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران

در حال حاضر تعداد لپ تاپ های برنامه استودیو RTX انویدیا به 17 عدد می رسد. این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - لپ تاپ ها از کارت گرافیک های سری کوادرو و جیفورس به همراه درایورهای مخصوص انویدیا استودیو بهره - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - می - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - برند و برای تولید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - محتوای حرفه ای طراحی شده اند. هنوز قیمت این محصولات مشخص نشده ولی با توجه به قیمت 4000 دلاری ریزر بلید 15 استودیو، می توان قیمتی در همین بازه را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر امیرکلا استان مازندران - از دیگران نیز انتظار داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثمره نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** کولر گازی گری 12000 s4matic شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ناهید نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
از خدمات شرکت الو در تعمیر کولر گازی گری GWH24QE-K6DNB2I در شهر امیرکلا بسیار راضی بودم. پس از ارتباط با این شرکت، فراهم آوردن خدماتی با کیفیت برای تعمیر کولر گازی به مشتریانشان را به خوبی تجربه کردم. با توجه به اعتماد بسیار زیادی که شرکت الو به مشتریان خود دارد، تعمیر مورد نظر ما در محل منزل مشتری به راحتی انجام شد و همچنین منافع در زمینه مصرف انرژی و هزینه های پایین را ارائه دادند. به طور کلی، خدمات این شرکت بسیار حرفه ای، کارآمد و قابل اطمینان بود. از اینجا به بعد، مطمئنم که با دیگر خدمات این شرکت نیز رضایت خود را خواهم داشت



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone