🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26289.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مردم لبنان در اعتراض به وضع مالیات بر تماس های صوتی واتس‌اپ به خیابان ها آمدند

دور روز پیش خبر رسید که دولت لبنان قصد دارد روی تماس های صوتی با برنامه واتس‌اپ مالیات روزانه ۰.۱۸ یورویی وضع کند که این مساله موجی از اعتراضات را در این کشور به راه ...

دور روز پیش خبر رسید که دولت لبنان قصد دارد روی تماس های صوتی با برنامه واتس‌اپ مالیات روزانه ۰.۱۸ یورویی وضع کند که این مساله موجی از اعتراضات را در این کشور به راه انداخت و با گسترش دامنه اعتراضات، روز گذشت دولت این کشور اعلام کرد که از این کار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - صرف نظر کرده است.

این خبر بعد از آن منتشر می شود که هزاران شهروند لبنانی در اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت این کشور و وضع مالیات روی تماس های صوتی VOIP که از طریق اپ هایی نظیر واتس‌اپ، فیسبوک و فیس تایم میسر می شوند به خیابان ها آمدند.

پلیس و نیروهای امنیتی برای آرام کردن اعتراضات از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - گاز اشک آور علیه معترضان استفاده کردند. حوادث دو روز اخیر در لبنان به جرات یکی از بزرگ ترین اعتراضات در تاریخ آن محسوب می شود.

به دنبال درخواست سعد حریری نخست وزیر لبنان برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - برداشته شدن این قانون، وزیر ارتباطات این کشور، Mohamed Choucair روز گذشته اعلام کرد که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - مالیات ۲۰ سنتی روی تماس های صوتی اینترنتی را بر می دارد.

معترضان خواهان تغییر هستند

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان

علیرغم عقب نشینی دولت لبنان از مواضع قبلی خود و حذف مالیات های جدید، معترضان این کشور همچنان در خیابان ها به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - سر می برند و خواهان رفورم اقتصادی هستند.

یکی از آنها در همین رابطه به خبرگزاری دویچه وله گفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - است:

ما به خاطر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - واتس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - اپ اینجا نیستیم. ما برای همه چیز اینجاییم: برای غذا، سوخت، نان و هر چیز دیگری.

معترض دیگری گفت:

ما شغل می خواهیم، برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - حقوقمان به خیابان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - ها آمده ایم، برای برق، آب و آموزش.

گفتنی است برخی از معترضین آسیب هایی را به مغازه ها و تابلوهای سطح خیابان ها وارد کردند و در مقابل پلیس نیز با خشونت به آنها پاسخ داد. صلیب سرخ جهانی گزارش داده که به خاطر استفاده پلیس لبنان از گاز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - اشک آور و بروز مشکلات تنفسی برای مردم تاکنون ۲۷ نفر را به مراکز درمانی انتقال داده و ۷۷ نفر هم به خاطر بروز جراحات جزئی در محل درمان شده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - اند.

وزیر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - کشور لبنان هم در همین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - رابطه گفته است که تاکنون ۴۰ نفر از نیروهای امنیتی و ۶۰ نفر از ماموران پلیس در این درگیری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - ها زخمی شده اند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان   تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تربت جام استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone