🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26290.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

احتمال رونمایی از گوشی تاشوی موتورولا ریزر در رویداد این شرکت قوت گرفت

شرکت موتورولا با ارسال دعوتنامه به رسانه ها برای تاریخ 13 نوامبر (22 آبان ماه)، قصد دارد در تاریخ ذکر شده از محصول جدید خود رونمایی کند. این محصول به احتمال زیاد نسل بعد گوشی ...

شرکت موتورولا با ارسال دعوتنامه به رسانه ها برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - تاریخ 13 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - نوامبر (22 آبان ماه)، قصد دارد در تاریخ ذکر شده از محصول - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - جدید خود رونمایی کند. این محصول - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - به احتمال زیاد نسل بعد گوشی موتورولا ریزر (RAZR) با نمایشگر تاشو خواهد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - بود.

شرکت موتورولا در رویدادی در مرکز شهر لس آنجلس اعلام کرد که در تاریخ مذکور از یک «نماد از نو اختراع شده» رونمایی خواهد کرد. همراه دعوتنامه این شرکت یک تصویر متحرک آمده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - که یک گوشی تاشو را در حال باز و بسته شدن نشان می دهد و در آن عبارت «اصیل مثل هیچکدام» نوشته شده است:

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان

طبق اطلاعات دعوتنامه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - موتورولا، در رویداد این شرکت میهمانان ویژه ای از جمله خوانندگان معروف شرکت خواهند کرد. این کمپانی رویداد خود را مثل «سفری در تجربه های غوطه ور کننده» تشبیه کرده و در ادامه دعوتنامه عبارت «تا خواهید شد» را نوشته است.

اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی یک منبع به سایت CNET گفته بود که موتورولا به جای عرضه گوشی تاشوی ریزر در تابستان امسال، آنرا اواخر سال 2019 روانه بازار خواهد کرد. بدین ترتیب این محصول تقریباً همزمان با گلکسی فولد که ماه میلادی گذشته به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - بازار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان - عرضه شد و احتمالاً هواوی میت ایکس روانه بازار می شود.

شایعه شده نسل جدید گوشی موتورولا ریزر نمایشگر تاشو دارد اما برخلاف دیگر گوشی های تاشو، نمایشگر این گوشی برای جا شدن در جیب به شکل عمودی تا می شود. گفته می شود موتورولا ریزر از نمایشگر 6.2 اینچی، چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا  128 گیگابایتی و باتری 2730 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و در رنگ های  مشکی، سفید و طلایی به قیمت 1500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اواخر بهمن ماه سال 97 رندر غیر رسمی و همچنین پتنت گوشی موتورولا ریزر منتشر شد که خبر از طراحی متفاوت و نمایشگر تاشو در این محصول می داد.

- تعمیرات کولر گازی الجی در شهر جوانرود استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرمحمد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من کارگر فنی هستم و به تازگی با یک مشکل متداول در کولر گازی الجی ARTN19K T3 R410A روبرو شدم. معمولاً، این کولر گازی با مشکل نوسان ولتاژ روبرو می‌شود که باعث ناپایداری در عملکرد آن می‌شود.

حال، برای تعمیر این مشکل، ابتدا باید ولتاژ دستگاه را با یک ولت متر تست کنیم. اگر ولتاژ با محدوده معمولی تطابق داشت، باید با استفاده از یک مولتی متر، آمپر جریان مصرفی دستگاه را نیز تست کنیم.

اگر در نتیجه‌ی این تست‌ها هیچ مشکلی پیدا نکردیم، می‌توانیم به سیستم فن‌های داخل دستگاه نیز نگاهی بیندازیم و اطمینان حاصل کنیم که هیچ خطایی در آنها وجود ندارد.

اما اگر مشکل ولتاژ پایین باشد، باید قطعات اصلی دستگاه را شامل کارت برق، قطعه اینورتر و کمپرسور بررسی کنیم تا بتوانیم مشکل را شناسایی کنیم و در نهایت آن را برطرف کنیم.

در شهر جوانرود منطقه فرهنگیان، برای تعمیر این مشکل، می‌توانید با تعمیرکاران محلی تماس بگیرید که تجربه‌ی کافی در این زمینه را دارند. بهتر است قبل از انجام تعمیرات، قیمت و مراحل انجام آنها را با تعمیر کار مشاوره کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone