🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26281.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دکمه‌های فیزیکی تلفن‌های هوشمند به زودی به تاریخ می‌پیوندند

استارتاپ «Sentons» به دنبال حذف دکمه های فیزیکی در تلفن های هوشمند و جایگزینی آنها با سنسور فراصوت است. در این تکنولوژی که در فریم بسیاری از گوشی ها قابل استفاده است، امواج فراصوت لمس ...

استارتاپ «Sentons» به دنبال حذف دکمه های فیزیکی در تلفن های هوشمند و جایگزینی آنها با سنسور فراصوت است. در این تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - که در فریم بسیاری از گوشی ها قابل استفاده است، امواج فراصوت لمس ها، فشارها و سوایپ های دست کاربر را تشخیص می دهند.

«جس لی» (Jess Lee)، مدیر استارتاپ Sentons که سال 2017 استارتاپ خود به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - نام InVisage Technologies را به شرکت اپل واگذار کرد، در مصاحبه ای گفت:

«صفحه های لمسی عالی هستند ولی سازندگان تلفن هوشمند تاکنون از افزودن ویژگی های تعاملی به فریم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - گوشی ناتوان بوده اند. با کم شدن ضخامت گوشی ها، دیگر فضایی برای تعبیه دکمه های فیزیکی در فریم باقی نمی ماند.»

«لی» ضمن اشاره به اینکه تکنولوژی فراصوت یا اولتراسونیک (Ultrasonic) در گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 2 به کار رفته است، از آوردن نام دو گوشی دیگر که از این فناوری بهره می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - برند خودداری کرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل
در تریگرهای گوشی ایسوس راگ فون 2 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - تکنولوژی فراصوت به کار رفته است.

هسته تکنولوژی استارتاپ مذکور بسیار ساده است؛ در این فناوری یک تراشه مخصوص با ارسال امواج فراصوت و به کمک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - پردازشگر و الگوریتم های مختلف، ژست های حرکتی یا جسچرهای کاربر را ترجمه می کند.

استارتاپ مذکور علاوه بر تکنولوژی فراصوت در حال ساخت یک چرخ مجازی در فریم است که به کاربر اجازه می دهد در گوشی هایی که گرفتن آنها با یک دست مشکل است، با اسکرول کردن اپلیکیشن دلخواه را پیدا کند. ساخت دکمه شاتر مجازی برای فوکوس کردن دوربین گوشی هم در برنامه های این شرکت قرار دارد.

استارتاپ مذکور امیدوار است تا تکنولوژی خود را به محصولاتی همچون عینک، بند ساعت هوشمند و فرمان اتومبیل که استفاده از نمایشگر در آنها با محدودیت مواجه بوده یا اصلا وجود ندارد نیز بیاورد. «لی» معتقد است به لطف فناوری فراصوت می توان بسیاری از اجزای گرانقیمت اتومبیل ها مثل چوب، چرم و فلزات را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - تعاملی کرد.

استارتاپ «Sentons» در سن خوزه، کالیفرنیا واقع شده و حدودا 50 کارمند دارد. این استارتاپ تاکنون موفق شده 37.7 میلیون دلار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - سرمایه از دو شرکت سرمایه گذاری خطر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر نمین استان اردبیل - پذیر دریافت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone