🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26275.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ناچ کوچکتر و پشتیبانی از 5G؛ مشخصات احتمالی آیفون ۲۰۲۰

اپل در حال آزمایش روش های مختلف برای کاهش مساحت بریدگی نمایشگر آیفون ۲۰۲۰ و افزایش عرض آنتن برای پشتیبانی از شبکه 5G است. به گزارش «بنجامین گسکین»، از منابع موثق در صنعت موبایل اپل سرگرم آزمایش ...

اپل در حال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - آزمایش روش های مختلف برای کاهش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - مساحت بریدگی نمایشگر آیفون ۲۰۲۰ و افزایش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - عرض آنتن برای پشتیبانی از شبکه 5G است.

به گزارش «بنجامین گسکین»، از منابع موثق در صنعت موبایل اپل سرگرم آزمایش نسخه جدید دوربین Face - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - ID است که باعث کاهش عرض یا طول بریدگی نمایشگر در آیفون های سال بعد می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - شود. وی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - در صفحه توییتر خود به این مساله اشاره کرده است:

اپل سرگرم تست پروتوتایپ های جدید Face ID با اپتیک‌‌های متفاوتی است که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - برخی از آنها باریکتر و برخی دیگر کوتاه تر از نسخه فعلی هستند.

گسکین همچنین از باز طراحی آنتن در آیفون ۲۰۲۰ سخن به میان آورده که ظاهرا با هدف سازگاری این گوشی با شبکه 5G صورت می گیرد:

پروتوتایپ های آیفون ۲۰۲۰ شامل خطوط آنتن عریض تر (بیش از ۱ میلی متر) برای شبکه 5G است. در این گوشی ها به جای خطوط پلاستیکی از مواد جدیدی (شیشه، سرامیک یا عقیق) استفاده خواهد شد.

این افشاگر در بخش دیگری از گزارشش به تصمیم اپل برای حذف پورت لایتنینگ اشاره کرده اما تایید نکرده که این تغییر در آیفون ۲۰۲۰ پیاده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - سازی می شود. نکته عجیب اینجاست که از نظر وی اپل اینکار را برای روی آوردن به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - پورت USB-C انجام نمی دهد بلکه کوپرتینویی ها به دنبال تکیه صرف بر شارژ بی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - سیم هستند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان

بنجامین گسکین پیش از این مدعی شده بود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - که احتمال حذف کلی ناچ در آیفون ۲۰۲۰ وجود دارد چون فناوری جدید Face ID امکان تعبیه سنسورها در حاشیه نمایشگر را به اپل می دهد.

به گفته وی اپل پروتوتایپی ۶.۷ اینچی را در اختیار دارد که در آن سیستم Face ID و دوربین TrueDepth در حاشیه بالایی جاخوش کرده اند. مینگ-چی کو هم قبلا گزارش های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردکوی استان گلستان - مشابهی را در این باره منتشر کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone