🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  5. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26266.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کاوازاکی Z H2 رونمایی شد؛ موتورسیکلت شهری 197 اسب بخاری مجهز به سوپرشارژر

کاوازاکی سرانجام از جدیدترین موتورسیکلت شهری مجهز به سوپرشارژر خود به نام کاوازاکی Z H2 رونمایی کرد. این موتورسیکلت با ظاهر عریان (با کمترین میزان فلاپ و قطعات پلاستیکی آیرودینامیک در بدنه) ظاهر مدل Kwaka ...

کاوازاکی سرانجام از جدیدترین موتورسیکلت شهری مجهز به سوپرشارژر خود به نام کاوازاکی Z H2 - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - رونمایی کرد. این موتورسیکلت با ظاهر عریان (با کمترین میزان فلاپ و قطعات پلاستیکی آیرودینامیک در بدنه) ظاهر مدل Kwaka را با قدرت جنون آمیز 197 اسب بخاری مدل H2 ترکیب کرده و به هیچ وجه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - برای افراد آماتور ساخته نشده است.

موتور کاوازاکی Z H2 روز گذشته در موتور شوی توکیو رونمایی شد و کنترل آن در ابتدای شتاب گیری نرم و قابل کنترل و در سرعت های بالا همانند رها شدن تیر از کمان و جنون آمیز عنوان شده است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر  داراب استان فارس

موتور موتورسیکلت کاوازاکی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - Z H2 از مدل H2 SX - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - قرض گرفته شده و تغییرات متعددی روی آن صورت گرفته است. مجموعه این اصلاحات منجر به گشتاور بیشتر در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - دور موتور کمتر از 7000 بر دقیقه و همچنین افزایش ناچیز قدرت در دور 8500 بر دقیقه پیش از حرکت تیرکمانی شده و در ادامه موتورسوار را تا پیش از رسیدن به محدوده قرمز موتور به قدرت 197 اسب بخار می رساند.

ظاهر موتور سیکلت Z H2 همان چیزی است که از این گونه موتور سیکلت ها انتظار می ورد. طراحی آن بیننده را یاد ربات های فیلم تبدیل شوندگان انداخته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - و چراغ های ال ای دی عینک مانند جلو مدل Z1000 را در ذهن تداعی می کنند. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - داربست های سبز رنگ فریم بدنه نیز به رعب آور شدن ظاهر موتور کمک کرده اند.

کاوازاکی Z H2 همانند مدل H2 از رینگ هایی به رنگ خاکستری براق با قسمت هایی به رنگ خاکستری مات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - برخوردار است. موتور این مدل ظاهر چندان زیبایی ندارد ولی به هیچ وجه مانع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از سوار شدن بر این اسب رام نشدنی نمی شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر  داراب استان فارس

یک نمایشگر TFT در داشبورد برای نمایش دادن اطلاعات مختلف موتور از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - جمله وضعیت اتصال گوشی تعبیه شده است. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - به لطف اهرم گاز که از تکنولوژی Drive-by-wire بهره می برد و همچنین واحد مدیریت اینرسی، این موتور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از قابلیت هایی همچون کروز کنترل، کنترل کشش، حالت های مختلف قدرت، لانچ کنترل، ترمز ABS و سامانه مدیریت وارد شدن به پیچِ اختصاصی کاوازاکی به نام KCMF بهره می برد.

سیستم تعلیق موتورسیکلت Z H2 همانند مدل H2 توسط - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - Showa ساخته شده و از ضربه گیرهای تماماً قابل تنظیم بهره می برد. ترمزهای مونوبلاک ساخت کمپانی برمبو (Brembo) هستند.

تیزر معرفی موتورسیکلت کاوازاکی Z H2:

- تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر داراب استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone