🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26285.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

همتا نسبت به پیامک‌های جعلی رجیستری هشدار داد

در پایان هفته گذشته هزینه رجیستری گوشی‌های مسافری افزایش یافت. اما به دنبال این تغییرات، به تازگی پیامکی به برخی افراد ارسال شده که از آنها درخواست شده تا جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن ...

در پایان هفته گذشته هزینه رجیستری گوشی‌های مسافری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - افزایش یافت. اما به دنبال این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - تغییرات، به تازگی پیامکی به برخی افراد ارسال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - شده که از آنها درخواست شده تا جهت جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه، مبلغی را پرداخت کنند و آنها را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که شبیه به درگاه‌های پرداخت است. در همین رابطه سامانه همتا اعلام کرد این یکی از روش‌های کلاهبرداری است و کاربران در صورت مشاهده چنین پیامکی آن را به پلیس فتا گزارش کنند.

اواخر هفته گذشته معافیت ۸۰ دلاری واردات گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - مسافری برداشته شد و همچنین نرخ ارز سامانه سنا مبنای محاسبه عوارض گمرکی قرار گرفت و افزایش عوارض ورودی گوشی مسافری به ۲۶ درصد رسید که در نتیجه هزینه رجیستری افزایشی قابل توجهی داشت. در همین بازه زمانی پیامکی برای برخی افراد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - ارسال شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - که از آنها خواسته است برای جلوگیری از قطع شدن تلفن همراه، مبلغی را پرداخت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - کنند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - که در بیشتر پیامک‌های ارسالی، حدود ۵ الی ۶ هزار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - تومان است.

بر اساس اعلام سامانه همتا این روش، یکی از شیوه‌هایی است که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - کلاه‌برداران برای دستبرد زدن به حساب بانکی افراد از آن استفاده می‌کنند. بنابراین در صورت ملاحظه چنین مواردی، ضروری‌ است که در اسرع وقت از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - طریق بخش گزارش مردمی درگاه اینترنتی پلیس فتا گزارش خود را ارسال کنید. در ادامه سامانه همتا، چند نکته را برای کاربران یادآوری کرده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان

اول آنکه هرگونه اطلاع‌رسانی در زمینه طرح ثبت تلفن همراه، از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - طریق سرشماره پیامکی HAMTA انجام می‌گیرد. بنابراین در صورت دریافت هرگونه پیامک با محتوای مشکوک، می‌توانید موضوع را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - با مرکز پاسخگویی سامانه همتا به شماره ۰۹۶۳۶۶ از ساعت ۸ صبح تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - ۱۲ شب در ۷ روز هفته طرح کنید تا راهنمایی‌های لازم ارائه شود. مورد دوم اینکه ثبت تلفن همراه مسافری و پرداخت عوارض مربوط به آن صرفاً از طریق زیر دامنه گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

در نهایت کاربران باید پیش از هرگونه پرداخت از معتبر بودن درگاه پرداخت مطمئن شوند. درگاه‌های پرداخت معتبر عبارت https و همچنین علامت تأیید سرویس دهنده که معمولاً  قفل سبز رنگ است را در ابتدای آدرس درگاه پرداخت نمایش می‌دهد. ضمن آنکه درگاه پرداخت زیردامنه‌ای از دامنه shaparak.ir است و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر تویسرکان استان همدان - هرگونه ترکیب دیگری از کلمه shaparak و هر پسوند دامنه دیگری به غیر از ir. غیرمجاز است، به عنوان مثال ترکیب‌هایی مانند shapaarak یا shaparack نامعتبر هستند. مسیر دیگری که شما می‌توانید از معتبر بودن درگاه‌های پرداخت اطمینان حاصل کنید، مراجعه به وب سایت کاشف است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone