🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26291.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

امکان گزارش حضور پلیس و دوربین به نسخه iOS گوگل مپس اضافه شد

به لطف قابلیتی تازه گزارش دهی و مشاهده پلیس در گوگل مپس، از این پس کاربران اپلیکیشن نقشه گوگل با سهولت بیشتری می توانند تخلفات رانندگی خود را کنترل کنند و جریمه هایشان را پایین ...

به لطف قابلیتی تازه گزارش دهی و مشاهده پلیس در گوگل مپس، از این پس کاربران اپلیکیشن نقشه گوگل با سهولت بیشتری می توانند تخلفات رانندگی خود را کنترل کنند و جریمه هایشان را پایین بیاورند.

روز پنجشنبه این هفته گوگل اعلام کرد کاربران اندروید و iOS اپلیکیشن مپس از این پیش قادر خواهند بود که حوادثی نظیر دوربین، بسته بودن مسیرها، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - حضور - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - پلیس و مواردی مانند آن را در گوگل مپس گزارش کنند.

البته اشاره کنیم اپ هایی نظیر ویز که آن نیز در مالکیت گوگل قرار دارد پیشتر به خاطر ارائه قابلیتی مشابه به این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - و همچنین امکان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - اشتراک گذاری موقعیت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - حضور نیروهای پلیس - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - راهنمایی و رانندگی از سوی نهادهای مجری قانون مورد انتقاد قرار گرفته بودند و حالا گوگل مپس نیز به چنین قابلیتی مجهز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - شده است.

در همین رابطه اسفندماه سال گذشته پلیس نیویورک با ارسال نامه ای به گوگل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - خواستار حذف امکان اطلاع رسانی موقعیت حضور پلیس در اپلیکیشن ویز شد و استدلالش هم این بود که چنین امکانی مانع از دستگیری رانندگان خاطی و همچنین افرادی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - می شود که نوشیدنی های الکلی مصرف کرده اند.

اما نکته مهم در این رابطه آنکه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - قابلیت جدید در گوگل مپس درست مانند ویز امکان تشخیص پلیس راهنمایی رانندگی از دیگر نیروهای پلیس را به کاربران نمی دهد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران

یکی از سخنگویان گوگل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - در این رابطه به بیزنس اینسایدر گفته است که به باور مدیران شرکت، این قابلیت به ایمن شدن هرچه بیشتر مسیرها کمک می کند و اگر راننده ها بدانند که در مقابلشان پلیس یا دوربین و هرچیز دیگری وجود دارد با احتیاط بیشتری رانندگی می کنند و تصمیمات ایمن تری می گیرند.

گفتنی است پیشتر کاربران - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - اندروید گوگل مپس به برخی از این امکانات دسترسی داشتند و حالا به لطف به روز رسانی جدید کاربران آیفون نیز می توانند از چنین امکانی بهره مند شوند.

قابلیت جدید از همین - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - هفته در آپدیت جدید گوگل مپس در اختیار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر تنکابن استان مازندران - کاربران قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone