🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26277.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شد

همزمان با سال رونق تولید ملی و لزوم حمایت از کالای ایرانی و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، ...

همزمان با سال رونق تولید ملی و لزوم حمایت از کالای ایرانی و نیز با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - وزارت صنعت، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - معدن و تجارت، نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، با حضور«بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل، «کیوان گردان»، مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - و تجارت و «فرامرز رستگار»، دبیر و عضو هیأت مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - در ساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شد.

در این نمایشگاه به حوزه‌های فعالیتی نظیر تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و ... پرداخته شده و اقلامی مانند آنتن اکتابند، روتر، ریپیتر، مودم، ODU، تجهیزات مورد نیاز شبکه فیبر و... در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اقلام ارائه شده در این نمایشگاه، به وسیله بارکدهایی تجهیز شده‌اند تا از این طریق، امکان دسترسی به وب‌سایت ایرانسل و مشاهده اطلاعات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - کامل محصول - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - ارائه شده، محصولات مشابه و نیازمندی‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - مرتبط فراهم شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان

بیژن عباسی آرند در مراسم افتتاح این نمایشگاه، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه ایرانسل برای انعقاد قرارداد با تولیدکنندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی، تأکید کرد که ایرانسل آمادگی دارد در صورت رعایت استانداردهای فنی مورد نیاز، تمام نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کند.

کیوان گردان نیز با بیان این که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - این گونه اقدامات در راستای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - نهضت «ساخت داخل» ارزیابی می‌شود، ابراز امیدواری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - کرد که این نمایشگاه، موجب تقویت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - توان - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - داخلی و گسستن بندهای وابستگی به ویژه در شرایط تحریم شود.

با راه‌اندازی این نمایشگاه، ضمن حمایت از افزایش شفافیت و تسهیل تعامل با تولیدکنندگان داخلی، این امکان برای تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان ایرانی فراهم شده است تا با نیازمندی‌های ایرانسل از نزدیک آشنا شده و در راستای تولید و تهیه آن گام بردارند.

گفتنیست در همین زمینه، ایرانسل در تیر ماه 98 در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) که با هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی برگزار می‌شود، حضور یافته و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برگزیده این جشنواره در زمینه حمایت از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - کسب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - و کار ایرانی، موفق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - به دریافت عنوان «اپراتور برتر محور کسب‌وکار» شده بود.

شایان ذکر است ایرانسل در تیر ماه 98 با حضور در نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید»، فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر منجیل استان گیلان - نیاز را به تولیدکنندگان داخلی عرضه کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشیان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone