🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38459.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز از هفته آینده در دسترس کاربران آیفون و آیپد قرار می گیرد

گوگل مدتی است که انتشار گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی را آغاز کرده، اما این مسئله بدان معنا نیست که کاربران iOS فراموش شده باشند. اپلیکیشن جستجوی بصری گوگل که از هوش مصنوعی قدرت ...

گوگل مدتی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - است که انتشار گوگل لنز برای دیوایس های اندرویدی را آغاز کرده، اما این مسئله بدان معنا نیست که کاربران iOS فراموش شده باشند. اپلیکیشن جستجوی بصری گوگل که از هوش مصنوعی قدرت گرفته به زودی برای کلیه کاربران آیفون و آیپد قابل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - خواهد بود.

اگر صاحب یک آی دیوایس هستید و اتفاقا از اپلیکیشن گوگل فوتوز استفاده می کنید، احتمالا تا پایان هفته آینده گوگل لنز را دریافت خواهید کرد. غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش انتشار گوگل لنز برای iOS - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - را به طور رسمی اعلام کرده است.

برای دسترسی به مزایای گوگل لنز در آیفون، کافیست آخرین نسخه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - اپلیکیشن گوگل فوتوز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - (نسخه ۳.۱۵) را از اپ استور دریافت کنید. گوگل بخشی از اپلیکیشن فوتوز را به جستجوی بصری گوگل لنز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - اختصاص داده که می تواند در صورت گرفتن دوربین به سمت یک شیء، در مورد آن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر پل سفید استان مازندران - اطلاعاتی از گوگل برایتان استخراج کند.

توجه داشته باشید که ارائه گوگل لنز برای دیوایس های iOS درست مثل دیوایس های اندرویدی به صورت تدریجی و از سمت سرور انجام می گیرد. بنابراین اگر بلافاصله با به‌روزرسانی گوگل فوتوز به آخرین نسخه آن را دریافت نکردید، شاید لازم باشد که تا انتهای هفته آینده برای آزاد شدن این قسمت منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone