🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38441.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Edge Action؛ ویجت های لبه صفحه به سبک گلکسی اس ۹

خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۹ صرفا برای زیبایی دیوایس نبوده. اگر این موبایل پرچمدار یا نسل قبلی اش را در دست گرفته باشید، حتما ویجت های لبه صفحه آن را دیده اید که چقدر ...

خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۹ صرفا برای زیبایی دیوایس نبوده. اگر این موبایل پرچمدار یا نسل قبلی اش را در دست گرفته باشید، حتما ویجت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های لبه صفحه آن را دیده اید که چقدر کارتان را برای دسترسی به تنظیمات و بخش های مختلف اندروید آسان می کنند.

متأسفانه همه موبایل ها نمایشگر خمیده ندارند، اما در عوض همیشه توسعه دهندگان خوش ذوقی داریم که امکانات دیوایس های پرچمدار را برای دیوایس های دیگر شبیه سازی  می کنند. Edge Action که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امروز معرفی می کنیم محصول یک توسعه دهنده مستقل است که سایدبار منحصر به فرد کهکشانی های سامسونگ را به موبایل های معمولی می آورد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Edge Screen با سایدبار پیش فرض گلکسی اس ۹ مو نمی زند؛ دقیقا همان امکاناتی را دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که در کهکشانی های سامسونگ هم می بینید، البته با تنظیمات شخصی سازی بیشتر.

سایدبار مورد بحث از قسمت ها (یا به عبارت دقیق تر لبه های) متعددی تشکیل شده که به همگی می توانید با سوایپ روی گوشه صفحه دسترسی داشته باشید. مهم ترین و شاید پر کاربردترین لبه، لبه اپلیکیشن هاست.

این لبه به نمایش محبوب ترین اپلیکیشن های شما اختصاص دارد هر چند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می توانید اپ های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مد نظرتان را هم به طور دائم روی آن مستقر کنید. لبه مهم بعدی People نام دارد که محبوب ترین مخاطبین شما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به لبه نمایشگر می آورد.

اما لبه های دیگر Edge Screen هم به اندازه دو بخش اپلیکیشن ها و مخاطبین کاربردی هستند. لبه Quick Tools برای دسترسی به وای فای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و بلوتوث و روشنایی صفحه، لبه موزیک پلیر برای دسترسی آسان به موزیک ها و لبه تقویم همگی دسترسی سریع و آسانی به بخش های مختلف سیستم عامل را برایتان فراهم می کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

خوشبختانه این لبه ها قابل شخصی سازی هستند و هر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک تنظیمات مختص به خود را دارند. این عامل باعث شده کار با Edge Action به قدری لذت بخش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و راحت باشد که بعد از نصب آن شیوه دسترسی مستقیم به امکانات سیستم عامل را کاملا کنار بگذارید.

حتی شاید Edge Action - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بتواند روی کاهش استهلاک دکمه های فیزیکی موبایل تان هم اثرگذار باشد. به لطف یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لبه خاص به نام Softkey، این سایدبار استثنایی می تواند کار دکمه های فیزیکی صفحه خانه، اپ های اخیر، بازگشت به عقب و دکمه پاور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را هم برایتان شبیه سازی کند تا دیگر مجبور به فشردن این دکمه ها نباشید.

Edge Action حتی تنظیم موقعیت سایدبار در صفحه و حساسیت آن به سوایپ را هم به دست خودتان سپرده تا تسلط کاملی روی اوضاع برایتان فراهم کند. هر چند نکته آزاردهنده ای در این اپلیکیشن وجود دارد که بسیاری از اپ های رایگان به آن دچارند، و آن هم چیزی نیست جز نمایش تبلیغات.

برای حذف این تبلیغات و البته آزاد کردن لبه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های جدید، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - لازم است کمی برای اپلیکیشن دست به جیب شده و نسخه حرفه ای را خریداری کنید. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ولی با توجه به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امکانات اپ می توانیم بگوییم این کار ارزشش را دارد و احتمال کمی وجود دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که از پرداخت این مبلغ پشیمان شوید.

Edge Action روی کلیه دیوایس های مبتنی بر اندروید ۵.۰ به بالا اجرا می شود و همین حالا می توانید از گوگل پلی دریافتش کنید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

Edge Action

سازنده: GIF Maker & Edge Action قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.1 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone