🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38446.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام فناوری ردیابی حرکات چشم Tobii را به کیت توسعه واقعیت مجازی خود اضافه کرد

فناوری ردیابی حرکات چشم موسوم به Tobii توجهات زیادی را در خلال نمایشگاه CES 2018 به سمت خود جلب نمود. حال شرکت کوالکام فناوری مذکور را در کیت توسعه واقعیت مجازی ابزارهای موبایل خود ادغام ...

فناوری ردیابی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حرکات چشم موسوم به Tobii توجهات زیادی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را در خلال نمایشگاه CES 2018 به سمت خود جلب نمود. حال شرکت کوالکام فناوری مذکور را در کیت توسعه واقعیت مجازی ابزارهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موبایل خود ادغام کرده است.

به لطف این تکنولوژی پلتفرم واقعیت مجازی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام حالا یک سر و گردن از تمام رقبای خود پیش خواهد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود چرا که می تواند قابلیت هایی را هم در عرصه عملکرد پردازشی و هم در حوزه رابط کاربری فراهم می آورد که در دیگر نمونه ها وجود ندارد.

به طور حتم مهمترین ویژگی فناوری مذکور امکان رندر انتخابی تصاویر است. به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لطف Tobii - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سیستم می تواند تشخیص - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهد که چشم کاربر در هر لحظه روی کدام نقطه از تصویر متمرکز است و بیشترین توان پردازشی خود را معطوف به همان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نقطه نماید. از آن طرف نیز امکان کاهش کیفیت و رزولوشن سایر بخش ها که در مرکز توجه کاربر نیستند وجود خواهد داشت. بدین ترتیب می توان محتواها را با کیفیتی عالی روی سخت افزارهایی ضعیف تر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و ارزان تر به اجرا درآورد.

علاوه بر این، فناوری ردیابی حرکات چشم می تواند به عنوان یک کنترلر جدید نحوه تعامل کاربر با محتوای واقعیت مجازی را بیش از پیش بهبود ببخشد. شخصیت های مجازی وقتی که به آنها نگاه می کنید متوجه این مسئله خواهند شد. در برخی بازی ها می توان از حرکت چشم به عنوان هدایتگر یا ابزاری برای نشانه گیری یا انتخاب آیتم ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به سریع ترین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شکل ممکن استفاده نمود.

به طور حتم همکاری Tobii و کوالکام می تواند منجر به فراگیر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شدن فناوری مورد بحث با سرعت بیشتر و هزینه ای کمتر شود. احتمال بالایی وجود دارد که به زودی این قابلیت به یکی از ویژگی های پیشفرض در تمام هدست های واقعیت مجازی تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone