فناوری ردیابی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حرکات چشم موسوم به Tobii توجهات زیادی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را در خلال نمایشگاه CES 2018 به سمت خود جلب نمود. حال شرکت کوالکام فناوری مذکور را در کیت توسعه واقعیت مجازی ابزارهای - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موبایل خود ادغام کرده است.
به لطف این تکنولوژی پلتفرم واقعیت مجازی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام حالا یک سر و گردن از تمام رقبای خود پیش خواهد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود چرا که می تواند قابلیت هایی را هم در عرصه عملکرد پردازشی و هم در حوزه رابط کاربری فراهم می آورد که در دیگر نمونه ها وجود ندارد.
به طور حتم مهمترین ویژگی فناوری مذکور امکان رندر انتخابی تصاویر است. به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لطف Tobii - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سیستم می تواند تشخیص - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دهد که چشم کاربر در هر لحظه روی کدام نقطه از تصویر متمرکز است و بیشترین توان پردازشی خود را معطوف به همان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نقطه نماید. از آن طرف نیز امکان کاهش کیفیت و رزولوشن سایر بخش ها که در مرکز توجه کاربر نیستند وجود خواهد داشت. بدین ترتیب می توان محتواها را با کیفیتی عالی روی سخت افزارهایی ضعیف تر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و ارزان تر به اجرا درآورد.
علاوه بر این، فناوری ردیابی حرکات چشم می تواند به عنوان یک کنترلر جدید نحوه تعامل کاربر با محتوای واقعیت مجازی را بیش از پیش بهبود ببخشد. شخصیت های مجازی وقتی که به آنها نگاه می کنید متوجه این مسئله خواهند شد. در برخی بازی ها می توان از حرکت چشم به عنوان هدایتگر یا ابزاری برای نشانه گیری یا انتخاب آیتم ها - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به سریع ترین - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شکل ممکن استفاده نمود.
به طور حتم همکاری Tobii و کوالکام می تواند منجر به فراگیر - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شدن فناوری مورد بحث با سرعت بیشتر و هزینه ای کمتر شود. احتمال بالایی وجود دارد که به زودی این قابلیت به یکی از ویژگی های پیشفرض در تمام هدست های واقعیت مجازی تبدیل شود.