🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38458.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رد پای موبایل های گلکسی A6 و A6 Plus سامسونگ در پایگاه داده بنچمارک Geekbench

پس از خوابیدن گرد و خاک رونمایی از پرچمداران، حال سامسونگ خود را برای اضافه کردن یک جفت عضو جدید به خانواده میان رده های قدرتمند سری A آماده می کند. در همین راستا به ...

پس از خوابیدن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گرد و خاک رونمایی از پرچمداران، حال سامسونگ خود - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را برای اضافه کردن یک جفت عضو جدید به خانواده میان رده های قدرتمند سری A آماده می کند. در همین راستا به تازگی نتایج تستی منتسب به دو موبایل گلکسی A6 و A6 Plus این شرکت در پایگاه داده بنچمارک Geekbench رویت شده است.

اگر همه چیز طبق پیش بینی ها انجام شود، سامسونگ بالاخره فاصله میان دو میان رده محبوب A5 و A7 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را با اعضای جدیدی پر خواهد کرد. شماره مدل (SM-A600FN - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و SM-A605G) دو موبایلی که نتیجه بنچمارک آنها را در اختیار داریم نیز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این نکته را تایید می کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه، نحوه دقیق نامگذاری و قیمت این دو محصول در اختیار نداریم، اما بر اساس جدول اطلاعات زیر گلکسی A6 مجهز به پردازنده هشت هسته ای گزینوس 7870 و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 خواهد بود. این همان چیپستی است که در زیر پوسته تعدادی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از موبایل های سری گلکسی J و گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ یافت می شود. همراه این چیپ مجتمع ۳ گیگابایت رم نیز در دسترس خواهد بود.

طبق انتظار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گلکسی A6 پلاس قرار است کمی قدرتمندتر بوده و از چیپ مجتمع کوالکام - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۶۲۵ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ بهره ببرد. ۴ گیگابایت رم نیز اجرای همزمان اپلیکیشن های مختلف را تضمین می نماید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

گرچه در خصوص سایر مشخصات سخت افزاری این دو محصول اطلاعی در دست نیست، اما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سامسونگ نمایشگر بی نهایت خود را با ابعادی مابین گلکسی A5 و A7 برای موبایل های مورد بحث در نظر بگیرد. هر دوی این کهکشانی ها نیز قرار است با اندروید 8 روانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone