🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38456.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری 158 میلیون دلاری اچ تی سی و دولت چین روی تکنولوژی‌ واقعیت مجازی

کمپانی اچ تی سی اخیراً در پروژه ای مشترک با مقامات دولتی شهر شنژن به سرمایه گذاری 158 میلیون دلاری روی تکنولوژی های واقعیت مجازی پرداخته و به کمپانی هایی که در بازار چین فعالیت ...

کمپانی اچ تی سی اخیراً در پروژه ای مشترک با مقامات دولتی شهر شنژن به سرمایه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گذاری 158 میلیون دلاری روی تکنولوژی های واقعیت مجازی پرداخته و به کمپانی هایی که در بازار چین فعالیت دارند کمک مالی می رساند. این سرمایه گذاری که Premier Ventures نام گرفته پروژه ای کاملاً جدید برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت تکنولوژی های نوآورانه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است.

اچ تی سی در حال حاضر توضیحات - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چندانی درباره استانداردهای این پروژه و تکنولوژی هایی که مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت ارائه نکرده اما می گوید که ایده کلی، حمایت از گستره وسیعی از تکنولوژی های متفاوت است.

پروژه Premier Venture همکاری نزدیکی با پروژه های Vive X و VRVCA خواهد داشت تا نامزدهای مناسب برای دریافت این سرمایه انتخاب شوند و گرچه بخش اعظم این سرمایه 158 میلیون دلاری به کمپانی های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ساکن چین اعطا خواهد شد، HTC به دنبال نامزدهایی در دیگر کشورها نیز می گردد؛ اما تا به این لحظه به نام هیچ کشوری به جز چین اشاره نشده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است.

با رونمایی از این پروژه تازه در کنار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Vive X و VRVCA، که همگی به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صورت مشخص بر پیشرفت پلتفرم های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده متمرکز هستند، HTC یکبار دیگر نشان داد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که حساب زیادی روی این تکنولوژی ها باز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گرده و طی سال های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیش رو، کماکان به تمرکز بر آنها ادامه خواهد داد. گفتنی است که این تمایل مضاعف به واقعیت افزوده و مجازی، می تواند حاکی از این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واقعیت باشد که اچ تی سی تجارت موبایل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های هوشمند خود را به حاشیه می برد و شاید در آینده به صورت کل رهایش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone