🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38452.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه انگلیسی پابجی برای موبایل منتشر شد

اگرچه نزدیک به یک سال از غوغای پابجی (PUBG) روی رایانه های شخصی می گذرد اما بتل رویال هنوز هم یکی از داغ ترین ترندهای صنعت بازی است و با توجه به تایید پورت های ...

اگرچه نزدیک به یک سال از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - غوغای پابجی (PUBG) روی رایانه های شخصی می گذرد اما بتل رویال هنوز هم یکی از داغ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ترین ترندهای صنعت بازی است و با توجه به تایید پورت های اخیر، امسال اسم این سبک را بیشتر از همیشه روی تلفن های هوشمند می شنویم.

نسخه انگلیسی پابجی موبایل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حال حاضر میانگین امتیازی 4.9 از 5 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را از کاربران گوگل پلی دریافت نموده است

ماه گذشته و بعد از انتظارات فراوان، کمپانی تنست دو نسخه رسمی پابجی را تنها در کشور چین منتشر کرد و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساعاتی پیش بالاخره شاهد عرضه یکی از این دو بازی ها در غرب بودیم؛ نسخه انگلیسی PUBG: Exhilarating Battlefield هم اکنون در پلی استور کانادا منتشر شده و احتمالا در آینده ای نزدیک نسخه iOS بازی نیز به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انتشار خواهد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسید.

پورت های رسمی پابجی روی موبایل Exhilarating Battlefield و Army Attack نام دارند. هسته اصلی گیم پلی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر دو بازی شبیه به هم است ولی Army Attack یک تجربه آرکیدتر ارائه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می دهد و تمرکز بیشتری روی جنگ های دریایی و هوایی دارد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

علت اینکه تنست ابتدا Exhilarating Battlefield را برای عرضه در غرب انتخاب کرده احتمالا به خاطر محبوبیت بیشتر این عنوان در چین بر می گردد؛ هر دو بازی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با استقبال خیلی زیاد بازیکن ها مواجه شدند ولی در آمارهای فروش، Army Attack چند قدم عقب تر از برادرش قرار داشت.

نسخه انگلیسی Exhilarating Battlefield فعلا تنها برای کشور کانادا عرضه شده و هنوز - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مشخص نیست چه زمانی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازی به انتشار جهانی برسد. بد نیست بدانید چند روز پیش نیز کمپانی اپیک گیمز نسخه موبایل فورتنایت، بزرگترین رقیب پابجی، را تایید کرد و با توجه به بازخوردهای اولیه به نظر می رسد با عنوان فوق العاده ای طرف هستیم.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 694 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone