🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38444.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی نوع جدیدی از شیشه انعطاف پذیر و مقاوم از کمپانی ژاپنی AGC

کمپانی آساشی گلس (AGC) به تازگی موفق به تولید نوع تازه ای از شیشه انعطاف پذیر و مقاوم شده که می توان امید داشت در آینده شاهد استفاده از آن در موبایل های هوشمند تاشونده ...

کمپانی آساشی گلس (AGC) به تازگی موفق به تولید نوع تازه ای از شیشه انعطاف پذیر و مقاوم شده که می توان امید داشت در آینده شاهد استفاده از آن در موبایل های هوشمند تاشونده باشیم.

چندین کمپانی بزرگ و به ویژه سامسونگ و ال جی چند سالی هست که روی ایده تولید و عرضه موبایل های هوشمند با قابلیت تا شوندگی یا لوله شوندگی کار می کنند و به طور حتم یکی از الزامات این طرح تولید شیشه های انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم است.

مقاوم و بادوام بودن چالشی است که هرچه پروژه های مذکور به پیش می روند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اهمیت بیشتری می یابد. مدیرعامل سامسونگ موبایل اخیراً در اظهار نظری اعتراف کرده بود که چالش های مربوط به دوام و مقاومت مواد به کار رفته در تولید موبایل های تاشونده ممکن است منجر به تاخیر در عرضه محصول نهایی شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

حال در این میان کمپانی آساشی گلس به عنوان تولید کننده اصلی ترین رقیب شیشه های محافظ گوریلا گلس، یعنی دراگون تریل، مدعی شده که توانسته شیشه محافظی را تولید نماید که در عین داشتن قابلیت خم پذیری تا فشار ۱۲۰۰ مگاپاسکال، می تواند تا ۸۰ درصد مقاومت شیشه های محافظ دراگون تریل را تامین نماید.

به لطف مقاومت خمش پذیری مورد اشاره، چنین شیشه ای می تواند با شعاع کمتر از ۲.۵ میلیمتر خم شود که این خود رکوردی منحصر به فرد و فراتر از نمونه های مشابه به حساب می آید.

قرار است شیشه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مورد بحث هفته آینده و برای نخستین بار در معرض نمایش عمومی قرار بگیرد و می بایست منتظر ماند و دید ادعاهای کمپانی سازنده تا چه حد در خصوص آن صحت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone