🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38442.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وقتی یوتوب برنامه هایش برای ویکیپدیا را به ویکیپدیا اطلاع نمی دهد

طی رویداد SXSW روز گذشته، سوزان ووجیتسکی، مدیرعامل یوتوب اعلام کرد که این پلتفرم تا چند هفته دیگر، اطلاعات خاصی را از ویکیپدیا به ویدیوهای مرتبط با تئوری های توطئه اضافه می کند. وی می ...

طی رویداد SXSW روز گذشته، سوزان ووجیتسکی، مدیرعامل یوتوب اعلام کرد که این پلتفرم تا چند هفته دیگر، اطلاعات خاصی را از ویکیپدیا به ویدیوهای مرتبط با تئوری های توطئه اضافه می کند. وی می گوید در مورد رویدادهای خاصی، برخی از اطلاعات از ویکیپدیا استخراج می شوند تا امکان مقایسه آنها با آنچه در ویدیو مطرح می شود وجود داشته باشد.

با این حال، به نظر می رسد ادغام یوتوب با ویکیپدیا در حالی به عموم اعلام شده که خود ویکیپدیا از آن بی خبر بوده. این بنیاد اخیرا در حساب کاربری توییتر خود نوشته که گوگل پیش از اعلام این خبر، هیچ اطلاعی به آن نداده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به گفته ویکیمدیا، این همکاری به صورت رسمی با ویکیپدیا یا ویکیمدیا کلید نخورده است. این کمپانی می گوید: «ما همواره از دیدن افراد، کمپانی ها و سازمان هایی که ارزش ویکیپدیا به عنوان مخزنی از اطلاعات رایگان را درک می کنند خوشحال می شویم». گفتنی است که در صورت نیاز به استفاده از اطلاعات ویکیپدیا، هیچ الزامی به عقد قرارداد رسمی همکاری با ویکیمدیا وجود ندارد؛ اما اعلام چنین خبر مهمی بدون اطلاع ویکیمدیا اندکی عجیب به نظر می رسد.

ویکیمدیا اضافه می کند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که محتویاتش مدیون میلیون ها نفری است که به صورت رایگان به درج اطلاعات و ادیت مطالب می پردازند. در یک زنجیره توییت، ویکیمدیا می گوید که هزاران ویراستار در سراسر جهان مشغول پایش محتویات و بررسی تئوری هایی هستند که طی سال های اخیر شکل گرفته است. «محتویات ویکیپدیا به صورت رایگان برای استفاده مجدد از سوی هرکسی لایسنس شده اند و این بخشی از ماموریت ما است: اینکه هرکسی بتوند اطلاعات رایگان را به اشتراک بگذارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone