🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38448.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اپل دسترسی کاربران ایرانی را به اپل استور کاملا بست [به‌روزرسانی: مشکل برطرف شد]

به‌روزرسانی: از ساعتی پیش مشکل برطرف شد و حالا می‌توان بدون مشکل از اپ استور روی همه محصولات دانلود کرد. هنوز هیچ توضیحی درباره محدودیت اعمال شده یک روزه ارائه نشده و مشخص نیست که ...

به‌روزرسانی: از ساعتی پیش مشکل برطرف شد و حالا می‌توان بدون مشکل از اپ استور روی همه محصولات دانلود کرد. هنوز هیچ توضیحی درباره محدودیت اعمال شده یک روزه ارائه نشده و مشخص نیست که چرا فقط کاربران ایرانی چنین مشکلی را تجربه کردند.

اصل خبر: اپ استور از سوی اپل به روی ایران بسته شد و کاربرانی که در داخل کشور اقدام به دانلود یا آپدیت اپلیکیشن و بازی کنند با خطای زیر روبرو خواهند شد:

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
اپ استور در کشور یا منطقه‌ای که در آن هستید در دسترس نیست.

البته مثل همه مسدودسازی‌های دیگری که روزانه با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، اپ استور با استفاده از وی‌پی‌ان روی دستگاه‌های همراه و کامپیوترهای اپل قابل استفاده خواهد بود.

طبق آخرین اعلام آذری جهرمی، اپل ۱۱ درصد از کل بازار تلفن‌های همراه ایران را کنترل می‌کند. بسته شدن اپ استور به روی میلیون‌ها مخاطب ایرانی و ایجاد محدودیت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای کسب و کارها و توسعه دهندگان اپلیکیشن و بازی ایرانی، احتمالا نشانه آخرین فشارها از سوی دولت آمریکا است.

البته اپل تاکنون به هیچ پرسشی پیرامون مسدود - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شدن دسترسی کاربران از داخل ایران پاسخ نداده اما با توجه به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جلسه دو روز پیش تیم کوک با سیاستمداران آمریکایی در واشنگتن، بعید نیست که اپل مجبور به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنار آمدن با قانون‌گذاران کنگره شده باشد. سوال اینجا است که آیا گوگل هم تحریم‌های گسترده‌تری علیه کاربران ایرانی خود در نظر گرفته یا خیر.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
تصویر از توییتر سعید طاهری

پس از توافق هسته‌ای برجام، زمزمه‌هایی از برقراری رابطه میان اپل و ایران در سال ۲۰۱۵ شنیده می‌شد. با روی کار - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آمدن ترامپ اما تقریبا همه اخبار مثبت در این رابطه جای خود را - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به محدودیت‌های بیشتر داد.

کمپانی اپل پیش از این و در اوایل سال جاری میلادی اپلیکیشن کسب و کارهای ایرانی از جمله اسنپ، دیجی‌کالا، الو پیک و... را از اپ استور - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حذف کرده بود. این شرکت دلیل اقدام خود را پایبندی به تحریم‌ها علیه ایران و عدم امکان میزبانی از اپلیکیشن‌هایی اعلام کرد که در آن‌ها تراکنش ریالی صورت می‌گیرد. - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با این حال محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه‌ای گفت: «رفتار اخیر اپل قابل قبول نبوده و ربطی هم به تحریم ها ندارد».

او حتی از پیگیری‌های وزیر امور خارجه ایران، محمد جواد ظریف خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این مشکل به زودی برطرف شود. هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات نیز در گفتگوی خود با آذری جهرمی ضمن ابراز تاسف، وعده پیگیری این ماجرا را داد. همچون پیگیری‌های حقوقی وزیر ارتباطات، گویا رایزنی‌های سیاسی طرفین پاسخ مثبتی در پی نداشته و نتیجه همه طومارهای اعتراضی، حذف کامل ایران از معادلات بوده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone