🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35648.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جشنواره تابستان پرستاره هوآوی آغاز شد

هواوی همزمان با آغاز فصل تعطیلات، جشنواره «تابستان پرستاره» را برای خریداران خود در نظر گرفته است. در این جشنواره که تا ۴ مردادماه ادامه دارد، با خرید گوشی های منتخب از فروشگاه های هواوی ...

هواوی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - همزمان با آغاز فصل تعطیلات، جشنواره «تابستان پرستاره» را برای خریداران خود در نظر گرفته است. در این جشنواره که تا ۴ مردادماه ادامه دارد، با خرید گوشی های منتخب از فروشگاه های هواوی از شانس شرکت در قرعه کشی هفتگی و دریافت جایزه نیز بهره مند می شوید. هواوی برای خریداران محصولات خود در اولین ماه تابستان جوایز متنوعی در نظر گرفته که از جمله آنها می توانیم به ده ها گوشی P20 Pro (بررسی دیجیاتو)، پاور بانک هواوی، ترازوی هوشمند هواوی، بسته خدمات ویژه ۶ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماهه و موارد دیگر اشاره - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرد.

گوشی های منتخب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که در این جشنواره عرضه می شوند به شرح زیر هستند:

  • وای 5 پرایم 2018
  • وای 7 پرایم 2018
  • نوا 3e
  • میت 10 لایت
  • میت 10
  • میت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 10 پرو

همه این محصولات مدل های جدیدی هستند که هواوی وارد بازار کرده است، از جمله دو پرچمدار جدید میت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) که در طول مدت جشنواره با تخفیف ویژه به فروش می رسند. این دو تلفن هوشمند به برخی از آخرین دستیافته های هواوی در دنیای موبایل مجهز هستند، از جمله چیپست پرچمدار جدید این شرکت که به موتور پردازش هوشمند مجهز است و دوربین دوگانه که می تواند به شکل خودکار سوژه را تشخیص دهد و بهترین افکت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ها را بر اساس آن اعمال نماید.

Y5 Prime (بررسی دیجیاتو) و Y7 Prime (بررسی دیجیاتو) جدید هواوی دو محصول از سری اقتصادی این شرکت هستند که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسخه بهبود یافته از نسل قبلی به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حساب می آیند و برای سال ۲۰۱۸ به روز شده اند. نوا 3e (بررسی دیجیاتو) نیز گوشی جدید دیگری است که در برخی از بازارها با نام نسخه lite از مدل P20 به فروش می رسد. این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - محصول میان رده مثل پرچمداران اخیر بازار به صفحه نمایش کم حاشیه مجهز است و می تواند قفل دستگاه را با اسکن کردن چهره شما باز کند.

برای آشنایی بیشتر با خصوصیات هر محصول می توانید به بررسی آن در دیجیاتو مراجعه فرمایید. اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره «تابستان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پر ستاره» نیز در وبسایت این جشنواره موجود است. در پایان ناگفته نماند که برای شرکت در قرعه کشی باید گوشی های منتخب را از فروشگاه هایی که هواوی اعلام کرده خریداری نمایید و سپس اطلاعات آنها را در وبسایت جشنواره وارد کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone