تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27252.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت هوشمند اندروید Q برای کنترل نمایشگر و ذخیره باتری

صفحه نمایش یکی از منابع اصلی مصرف باتری به شمار می رود اما نسخه بعدی سیستم عامل اندروید در پی حل این چالش است. جدیدترین نسخه بتای اندروید Q شامل قابلیتی به نام Screen Attention ...

صفحه نمایش یکی از منابع اصلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - مصرف باتری به شمار می رود اما نسخه بعدی سیستم عامل اندروید در پی حل این چالش است.

جدیدترین نسخه بتای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - اندروید Q شامل قابلیتی به نام Screen Attention است که از دوربین سلفی گوشی برای تشخیص نگاه کردن کاربر به نمایشگر استفاده می کند. در صورتی که کاربر به جهتی به جز موبایل خیره شده باشد، این قابلیت بر اساس تنظیمات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - قبلی و به صورت خودکار صفحه نمایش را خاموش می کند تا مصرف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - باتری کاهش پیدا کند.

گوگل در بتای سوم اندروید Q قابلیت مشابهی به نام Adaptive Sleep - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - را تعبیه کرده هرچند در آن زمان جزییات دقیق - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - این ویژگی مشخص نبود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - و ظاهرا کارکرد آن با Screen Attention هم متفاوت است.

کاربران برای دسترسی به این ویژگی باید در بخش تنظیمات به قسمت نمایشگر رفته و آن را بر اساس اولویت های خود پیکربندی کنند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - هرچند این ویژگی کاملا جدید نیست و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - قبلا سامسونگ و موتورولا ویژگی های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - مشابهی را به نام Smart Stay - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - و Attentive Display ارائه کرده بودند.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان

با ارائه این قابلیت در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - اندروید Q احتمالا شاهد فعال شدن آن در بسیاری از گوشی های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر قوچان استان خراسان - دیگر خواهیم بود چرا که به سخت افزار جدیدی نیاز ندارد. این موج احتمالا با گوگل پیکسل ۴ شروع شده و از طریق به‌روزرسانی های نرم افزاری به مدل های دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. این قابلیت می تواند کاربران را از دست لمس های متعدد نمایشگر برای جلوگیری از به خواب رفتن آن راحت کند.

Screen Attention تنها راهکار گوگل برای افزایش بازدهی باتری در اندروید نیست و پیش از این شاهد ارائه قابلیت های Adaptive Brightness و Adaptive Battery بودیم که با تکیه بر یادگیری ماشینی، سنجش نور محیط و شناسایی اپلیکیشن های پر کاربردتر، طول عمر باتری را تا حد ممکن افزایش می دهند. کمپانی ساکن مانیتن ویو حالت تاریک را در همین راستا توسعه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تارادیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ احیانا منطقه کوی آستانه قوچان یخچال الکترو استیل ES20 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در کوی آستانه شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone