تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30307.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس هم می خواهد موبایل هایی با نمایشگر حفره دار بسازد

گلکسی A8s و نوا ۴ هواوی در زمره نخستین موبایل هایی هستند که از طراحی جدیدی در قسمت دوربین برخوردارند. به لطف این دو موبایل طرحی که تا یک یا دو سال پیش غیرممکن به ...

گلکسی A8s و نوا ۴ هواوی در زمره نخستین موبایل هایی هستند که از طراحی جدیدی در قسمت دوربین برخوردارند. به لطف این دو موبایل طرحی که تا یک یا دو سال پیش غیرممکن به نظر می رسید حالا رنگ واقعیت گرفته و از این پس می توانیم شاهد فراگیر شدن ایده نمایشگرهای حفره دار باشیم.

در مورد ایده نمایشگر حفره دار که این روزها رندرهای متعددی از آن به بیرون درز می کند هم باید بگوییم که در ابتدای امر یک طرح مفهومی بود و حالا اما روز به روز بر تعداد شرکت هایی که به دنبال پیاده سازی آن روی محصولاتشان هستند، افزوده می شود. یکی دیگر از ایده های جالب برای کاستن از فضای مورد نیاز تعبیه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - دوربین در موبایل ها، استفاده از مکانیزم دوربین جهنده یا پاپ آپ است که هوادارن خاص خود را در میان تولید کنندگان موبایل دارد.

برای مثال ایسوس یکی از شرکت هایی است که اخیرا پتنت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - هایی را در همین رابطه به ثبت رسانده و ظاهرا در نظر دارد هر دو ایده مطرح شده در بالا یعنی نمایشگر حفره دار و دوربین پاپ آپ را روی موبایل های آینده اش پیاده سازی نماید. این پتنت ها که در وبسایت LetsGoDigital رویت شده اند سه نسخه از اسمارت فون های ایسوس را همرا با نمایشگرهای بدون حاشیه و دوربین های پاپ آپ با ابعاد مختلف نشان می دهند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان

البته مکانیزم پاپ آپ در یکی از این طرح ها ظاهرا فضایی بیشتر از مقدار مورد نیاز برای تعبیه دوربین دارد و به نظر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - می آید که این بخش صرفا محل قرارگیری دوربین سلفی نیست با این حال اسپیکر دستگاه همچنان در حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

طرح دوم که در اداره مالکیت معنوی اروپا به ثبت رسیده نیز موبایلی از ایسوس را همراه با حفره نمایشگر در لبه بالایی سمت چپ به تصویر میکشد. این طرح دقیقا همان چیزی است که پیشتر در گوشی های نوا ۴ هواوی و گلکسی A8s سامسونگ دیده بودیم.

با وجود آنکه این شرکت تایوانی چندی پیش اعلام کرد میخواهد تمرکزش را روی موبایل های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - گیمینگ بگذارد، طرح های ثبت شده توسط آن منافاتی با استراتژی تازه اش ندارند و چه بسا همراستا با آن باشند. البته اشاره کنیم که پرچمدار بعدی ایسوس به این زودی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - ها معرفی نمی شود و احتمالا باید تا اسفند یا فروردین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان - سال آینده منتظر باشیم.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر اردستان استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone