تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37282.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Google Reply پاسخ های هوشمند را به اندروید می آورد

گوگل اپلیکیشن جدیدی برای اندروید منتشر کرده که در آینده می توانید از قابلیت هایش در سراسر سیستم عامل بهره بگیرید. این اپ که Reply نامگذاری شده، می تواند برای پیغام های دریافتی در پیام ...

گوگل اپلیکیشن جدیدی برای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اندروید منتشر کرده که در آینده می توانید از قابلیت هایش در سراسر سیستم عامل بهره بگیرید. این اپ که Reply نامگذاری شده، می تواند برای پیغام های دریافتی در پیام رسان ها پاسخ های آماده و هوشمند بسازد؛ پاسخ هایی که از طریق نوار نوتیفیکیشن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ها هم می توانید به آن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ها دسترسی داشته باشید.

در شرایط عادی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - وقتی که در اپلیکیشن هایی مثل هنگ آوتز، فیسبوک مسنجر، اسکایپ، اسلک یا تلگرام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیامی دریافت می کنید، برای پاسخ به آن ها نیازی به باز کردن اپلیکیشن ندارید و می توانید پاسخ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سریعی را در همان قسمت نوار نوتیفیکیشن ها برای فرد مقابل تایپ کرده و بفرستید.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

Google Reply انجام همین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کار را برایتان ساده تر می کند. بسته به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیامی که دریافت شده، پاسخ های هوشمند می سازد و آن ها را در حباب هایی به شما ارائه می کند. حالا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توانید از بین گزینه های پیشنهادی یکی را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انتخاب و برای فرد مقابل بفرستید تا زحمت تایپ پاسخ را از دوش خود برداشته باشید.

از کالبدشکافی فایل APK اپلیکیشن مشخص شده که پاسخ های هوشمند در اپلیکیشن های Allo، بلک بری مسنجر، فیسبوک، اینستاگرام، کاکائو تاک، سیگنال، تلگرام و وی چت پشتیبانی خواهند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شد.

پاسخ های هوشمند یکی از بهترین قابلیت های پیام رسان Allo گوگل بودند که حالا با ارائه به شکل یک اپلیکیشن مستقل، به دست طیف گسترده تری از کاربران خواهند رسید و احتمالا در آینده نیز به یکی از قابلیت های بدنه سیستم عامل اندروید تبدیل خواهند شد.

Google Reply هنوز در پلی استور منتشر نشده، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اما فایل APK آن را می توانید مستقیما از این لینک دریافت کرده و اپلیکیشن را در عمل تست کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone