تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37274.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام برای رقابت با اسنپ چت، قابلیت های بیشتری به دایرکت اضافه می کند

با توجه به اطلاعات به دست آمده اینستاگرام برنامه دارد تا برای رقابت با اپلیکیشن های پیام رسان بازار ویژگی های بیشتری را به پیام رسان مستقل اینستاگرام دایرکت اضافه کند. در نسخه کنونی اینستاگرام ...

با توجه به اطلاعات به دست آمده اینستاگرام برنامه دارد تا برای رقابت با اپلیکیشن های پیام رسان بازار ویژگی های بیشتری را به پیام رسان مستقل اینستاگرام دایرکت اضافه کند. در نسخه کنونی اینستاگرام دایرکت، کاربر می تواند تمام پیام ها را پیش از آنکه غیب شوند جواب دهد.

اما در آپدیت جدید این برنامه اگر یک عکس یا ویدیو بفرستید، می توانید کاری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنید تا پیام ها بعد از یک بار دیدن پاک شوند یا مخاطب برای جواب دادن به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن محدودیت زمانی داشته باشد. بر اساس بیانیه رسمی اینستاگرام، این تغییرات به معنای «کنترل بیشتری رو محتویات اشتراک گذاشته در دایرکت» هستند.

ویژگی که دیگر اپلیکیشن های مشابه همانند اسنپ چت از آن بی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بهره اند و اینستاگرام به کمک آن می خواهد کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند. گزینه های جدید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اینستاگرام دایرکت از ماه گذشته برای بعضی کاربران فعال شده و احتمالا در هفته های آتی نیز شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

بد نیست بدانید یکی از محبوب ترین بخش های اسنپ چت، پلتفرم خصوصی پیام رسان آن است و با توجه به اطلاعات به دست آمده، 64 درصد از کاربران این اپ تمایل دارند تا جای استوری از طریق پیام های شخصی با دوستان شان ارتباط برقرار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone