تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37280.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اسپاتیفای هم قصد ورود به بازار اسپیکرهای هوشمند را دارد

از مدت ها پیش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه اسپاتیفای قصد دارد سخت افزار مرتبط با پلتفرم موسیقی خود را تولید و به بازار عرضه کند. حالا و با توجه به فراخوان شغلی اخیر ...

از مدت ها پیش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه اسپاتیفای قصد دارد سخت افزار مرتبط با پلتفرم موسیقی خود را تولید و به بازار عرضه کند. حالا و با توجه به فراخوان شغلی اخیر این شرکت، به نظر می آید که ماجرا جدی تر از هر زمان دیگری است.

در این فراخوان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - به وضوح نوشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - شده که اسپاتیفای در راه ساخت اولین محصول فیزیکی خود است و از همین سو به دنبال افرادی در زمینه تولید، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - زنجیره تامین، فروش و بازاریابی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - می گردد.

در فراخوان شغلی قبلی اسپاتیفای گفته شده بود که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - قصد دارند تا بخش جدیدی از محصولات مشابه با پبل واچ، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - آمازون اکو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - و اسنپ اسپکتکلز پدید آورند که کنترل از طریق فرامین صوتی را شامل می شوند. فرمان های صوتی یکی از اساسی ترین ارکان ابزارهایی نظیر آمازون اکو و دیگر اسپیکرهای هوشمند است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران

به نظر می - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - رسد که اسپاتیفای قصد دارد سخت افزاری مخصوص به برند خود بسازد و اشاره اش به پبل و اسنپ نشان می دهد که آن ها به دنبال چیزی خاص و منحصر به نام خودشان می گردند، درست همانند کاری که پبل واچ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - و اسنپ اسپکتکلز در زمان خودشان کردند.

با در نظرگیری اینکه سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بیش از ۷۰ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مازندران استان مازندران - میلیون کاربر دارد، منطقی است که اسپاتیفای به دنبال کسب سود بیشتر و تثبیت خود در بازار استریم موسیقی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone