تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37275.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد فوق العاده موبایل گیمینگ شیائومی در بنچمارک آنتوتو و افشای مشخصات کامل

اگرچه هنوز زود است که اعلام کنیم رسماً وارد دوران طلایی اسمارت فون های گیمینگ شده ایم، به نظر می رسد این حوزه از بازار در حال جلب توجه برخی تولیدکنندگان است. کمپانی ریزر نخستین ...

اگرچه هنوز زود است که اعلام کنیم رسماً وارد دوران طلایی اسمارت فون های گیمینگ شده ایم، به نظر می رسد این حوزه از بازار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در حال جلب توجه برخی تولیدکنندگان است. کمپانی ریزر نخستین شرکتی بود که بعد از سال ها، دست به تولید یک موبایل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیمینگ تازه زد و حالا ظاهراً نوبت به شیائومی رسیده تا به تولید دیوایسی مشابه بپردازد.

به تازگی موبایلی با نام رمز «BlackShark» در پایگاه داده آنتوتو رویت شده و بنچمارک صورت گرفته، از دستیابی به امتیاز بسیار تحسین برانگیز 270,680 حکایت دارد که 100 هزار امتیاز از ریزر فون بالاتر است. علاوه بر این، بلک شارک توانسته 5 هزار امتیاز بالاتر نیز نسبت به بنچمارک گلکسی اس 9 سامسونگ دریافت کند که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نشان می دهد با موبایلی حقیقتاً قدرتمند طرف خواهیم بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

فارغ از امتیار کسب شده، موبایل بلک شارک شیائومی تمام سخت افزارهای لازم برای دستیابی به بالاترین پرفورمنس را نیز شامل می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود. چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و مشخصات دیگری مانند پردازشگر گرافیکی آدرنو 630، هشت گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.0 اوریو هر آن چیزی هستند که یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیمر حرفه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای به آنها نیاز دارد.

علاوه بر این، نمایشگر دستگاه که نسبت ابعادی برابر با 18:9 دارد، رزولوشن 2160x1080 پیکسل را به نمایش می گذارد اما هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد یا نرخ رفرش آن در دست نیست. مثل همیشه، شاید بد نباشد که به این خبر با عینک بدبینی نگاه کنید و تا اخبار رسمی منتظر باقی بمانید، اما این حقیقت که شیائومی شرکتی به نام BlackShark تاسیس کرده تا بر ساخت موبایل های گیمینگ متمرکز باشد قطعاً اعتبار این بنچمارک تازه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طنین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب یک سوالی دارم تعمیرچی آیا مقبل مهاباد تعمیرات داره
پاسخ: بله در مقبل شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone