تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37279.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بشر ضعیف مانعی برای ربات های بوستون داینامیکس نخواهد بود [تماشا کنید]

احتمالاً به یاد داشته باشید که هفته گذشته، کمپانی بوستون داینامیکس ویدیویی از باز کردن و نگه داشتن در توسط ربات SpotMini منتشر کرد. حالا به نظر می رسد SpotMini به قدری تکامل یافته شده ...

احتمالاً به یاد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته باشید که هفته گذشته، کمپانی بوستون داینامیکس ویدیویی از باز کردن و نگه داشتن در توسط ربات SpotMini منتشر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد. حالا به نظر می رسد SpotMini به قدری تکامل یافته شده که احتمالاً دلتان نمی خواهد عصبانی اش کنید؛ در غیر این صورت، این ربات به دنبال شما خواهد گشت، شما را پیدا خواهد کرد و شما را خواهد کُشت!

در ویدیوی تازه بوستون داینامیکس، شاهد یک ربات SpotMini دیگر هستیم که این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - بار قلاده ای به آن متصل شده و یکی از کارمندان سعی دارد از حرکت آن به سمت در جلوگیری کند. چنین تستی، بدون شک بسیار ضروری تلقی می شود و برای زمانی که ربات باید در محیط های شلوغ ناوبری کند یا شخصی به صورت عمدی یا غیرعمدی سعی دارد در حرکت اش اخلال ایجاد کند کاربرد دارد.

در همین حال اما تماشای این ویدیو احتمالاً دل هرکسی را به رحم خواهد آورد؛ ربات بیچاره در تلاش است هرطور که شده از در عبور کند و به هیچ وجه از بلایی که به سرش می آید عصبانی نمی شود؛ حتی وقتی که یکی از بخش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - های بدنه اش به خاطر تقلای فراوان به زمین می افتد!

خبر خوش اینکه ظاهراً فعلا لازم نیست نگران فتح جهان توسط ربات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - ها و به بند کشیده شدن انسان ها باشیم؛ تا به اینجای کار به نظر می رسد SpotMini به همان اندازه که در باز کردن درها مهارت دارد، در کنترل خشم خود هم ماهر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone