تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37281.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi Max 3 به شارژ وایرلس و حسگر عنبیه مجهز می شود

مدتی پیش بود که با بررسی فایل های فرمور شیائومی، بسیاری از مشخصات سخت افزاری موبایل Mi Mix 2S فاش شد و حالا نوبت به مشخصات فبلت میان رده Mi Max 3 رسیده تا به ...

مدتی پیش بود که با بررسی فایل های فرمور شیائومی، بسیاری از مشخصات سخت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - افزاری موبایل Mi Mix 2S فاش شد و حالا نوبت به مشخصات فبلت میان رده Mi Max 3 رسیده تا به همین شکل افشا شود. نسل نخست Mi Max همراه با باتری 4850 میلی آمپر ساعتی عرضه شد و این گنجایش در Mi Max - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - 2 به 5300 میلی آمپر ساعت رسید. در Mi Max 3 شیائومی یک بار دیگر موفق به بهبود باتری شده و این بار باید منتظر باتری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - غول آسای 5500 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - بود.

چیپست اسنپدراگون 660 کوالکام، در نقش قلب تپنده می مکس 3 ظاهر می شود که قطعاً کارایی بالاتری نسبت به اسنپدراگون 650 و 650 موجود در دیوایس های دو نسل گذشته دارد. علاوه بر این در شایعات آمده که باید منتظر مدلی دیگر از می مکس 3 باشیم از که چیپست اسنپدراگون 630 بهره می برد اما در فایل های فرمور اشاره ای به ای موضوع نشده.

همانطور که می شد حدس زد دیوایس تازه شیائومی از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 بهره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - مند شده اما اطلاعاتی درباره ابعاد و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - رزولوشن آن در دست نیست. با این حال احتمالاً می توانیم فرض را بر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - این بگذاریم که دستگاه رزولوشن Full HD+ را مقابل دیدگان قرار می دهد. نکته مهم دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - نیز، تعبیه اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران

در فایل های فرمور می مکس 3، اشاراتی به شارژ وایرلس نیز شده است. شیائومی طی سال گذشته میلادی به کنسرسیوم انرژی وایرلس پیوست که نشان می داد باید منتظر عرضه دیوایس هایی با پشتیبانی از شارژ وایرلس Qi از سوی کمپانی چینی باشیم. نخستین موبایل مجهز به این قابلیت احتمالاً Mi 7 خواهد بود و سپس نوبت به می مکس 3 خواهد رسید.

در زمینه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - دوربین، هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما انتظار می رود دوربین اصلی می مکس 3 به سنسور IMX363 سونی یا ماژول دوگانه S5K217+S5K5E8 سامسونگ مجهز باشد. در بخش جلویی هم شاهد سنسور S6K4H7 سامسونگ و اسکنر عنبیه چشم OmniVision OV2281 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - خواهیم بود.

در فایل های فرمور آمده که دستگاه اندروید 8.1 اوریو را به اجرا در می آورد؛ اما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - این سیستم عامل ممکن است رام توسعه دهندگان باشد و احتمالاً دستگاه همراه با اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 عرضه شود. از دیگر قابلیت های فاش شده نیز می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه مایکرو SD، چراغ LED به اعلانات و کدک های aptX و aptX HD Bluetooth اشاره کرد. متاسفانه خبری از NFC نیست اما مکان بهره مندی از اسپیکر دوگانه وجود دارد.

در نهایت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر متل قو استان مازندران - گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه می مکس 3 منتشر نشده اما با بررسی روند عرضه موبایل های قبلی این خانواده می توان حدس زد که دستگاه طی ماه مه امسال رونمایی رسمی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone