تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33025.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت ملی پست در نوزهمین نمایشگاه تلکام از چه محصولاتی رونمایی کرد؟

شرکت ملی پست در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ از چند سرویس جدید رونمائی کرد. شرکت ملی پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. این ...

شرکت ملی پست در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ از چند سرویس جدید رونمائی کرد. شرکت ملی پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ایران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

این شرکت درنوزدهمین نمایشگاه بین المللی که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، از محصولات نوین خود مانند پروژه اقتصاد مقاومتی (GNAF و سیماک)، بازار متریال، درگاه مدیریت حمل تجارت الکترونیک، صاپست(صندوق مجازی پست ایرانیان) و پاکت های از قبل پرداخت رونمایی کرد.

نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
دکتر «سید حسین دهدشتی» معاون امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه پست بانک اعلام کرد:

«این بانک توانسته است در تحقق برنامه های مجلس و دولت برای رونق اقتصاد روستاها موفق عمل کند.»

دهدشتی در ادامه عنوان کرد که هم دولت و هم مجلس برنامه های ویژه ای برای اشتغال و رونق اقتصاد روستاها دارند و پست بانک ایران با حضور در ۸ هزار روستا می تواند محور اجرای این برنامه ها باشد.
او در ادامه توضیح داد: «پرداخت تسهیلات اشتغالزا و ارائه خدمات بانکی به روستاییان، کار ارزشمند و بزرگی است که توسط این بانک انجام می گیرد و با هماهنگی بیشتر بین بانک، مجلس و دولت منفعت و رفاه حداکثری برای مردم تامین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سورن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone