🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31881.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه ویندوز 10 را به روش‌ آفلاین به‌روزرسانی کنیم؟

ویندوز پرکاربردترین سیستم عامل دنیاست. در حال حاضر، 86 درصد از تمام کامپیوترهای دنیا از این سیستم عامل استفاده می‌کنند که 47 درصد آن‌ها مربوط به ویندوز 10 می‌شوند. به همین دلیل، مایکروسافت هرگز از ...

ویندوز پرکاربردترین سیستم عامل دنیاست. در حال حاضر، 86 درصد از تمام کامپیوترهای دنیا از این سیستم عامل استفاده می‌کنند که 47 درصد آن‌ها مربوط به ویندوز 10 می‌شوند. به همین دلیل، مایکروسافت هرگز از ارائه به‌روزرسانی‌های پی‌در‌پی برای ویندوز دست نمی‌کشد.

با این وجود، همیشه امکان دسترسی به اینترنت خوب برای دریافت این‌ به‌روزرسانی‌ها وجود ندارد و همین گاهی موجب دریافت ناقص آپدیت‌ها می‌شود. اما نکته خوشحال کننده اینجاست که به‌روزرسانی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویندوز را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌توان به شکل دستی و آفلاین هم انجام داد.

در این مقاله بهترین روش‌های دریافت آفلاین به‌روزرسانی‌های ویندوز را با هم مرور می‌کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

کدام آپدیت‌های ویندوز را باید دریافت کنیم؟

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اکثر مواقع، رایانه شما بدون دریافت آپدیت‌های ویندوز هم می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به کار خود ادامه بدهد. اما این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بدان معنا نیست که دریافت آپدیت‌ها را پشت گوش بیندازید، چرا که بعضی از این آپدیت‌ها برای پر کردن حفره‌های امنیتی ویندوز ارائه شده‌اند و عدم نصب آن‌ها می‌تواند فایل‌ها و حریم خصوصی‌تان را به خطر بیندازد.

به غیر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از این، بعضی آپدیت‌های ویندوز برای برطرف کردن باگ‌ها و بهبود پرفرمنس سیستم عامل کاربرد دارند. بنابراین چه بخواهید و چه نه، بهتر است که تمام به‌روزرسانی‌های ویندوز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را نصب کنید؛ چه به شکل آنلاین و در روز اول و چه به طریق آفلاین که در ادامه روش‌های این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

چگونه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویندوز را به شکل آفلاین آپدیت کنیم؟

به طور کلی، چهار روش برای این کار وجود دارد که بعضی از آن‌ها از طریق خود ویندوز و بعضی دیگر با کمک گرفتن از ابزارهای شخص ثالث امکان‌پذیر هستند.

یک: دانلود آپدیت‌ها به شکل لوکال (LAN)

همه به اینترنت سریع دسترسی ندارند. اکثر افراد، از اینترنت کند و نامطلوبی رنج می‌برند و همین باعث شده که مایکروسافت راهکاری برای دریافت آسان آپدیت‌ها به این افراد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ارائه دهد. به لطف این روش، می‌توانید آپدیت‌های ویندوز را از کامپیوتری که در شبکه LAN - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شماست به رایانه خودتان انتقال دهید؛ بدون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آنکه نیازی به دانلود داشته باشید.

برای این کار، اول از همه باید از حضور هر دو رایانه در یک شبکه واحد اطمینان حاصل کنید. کافیست وارد Settings ویندوز شده و از فیلد جستجو عبارت Delivery را - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سرچ کنید تا گزینه Delivery Optimization Settings نمایان شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

وارد این پنجره شوید و سوییچ Allow downloads from other PCs - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را فعال نمایید. - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سپس تیک PCs on my local network را از پایین همین قسمت بزنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اگر به پهنای باند خوبی دسترسی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارید و می‌خواهید که به این فرآیند سرعت بدهید، گزینه‌ی دومی هم هست که با فعال کردنش رایانه شما هم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از شبکه داخلی و هم اینترنت برای دریافت آپدیت به طور همزمان استفاده خواهد کرد.

اما با فرض آن که مشغول استفاده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از شبکه داخلی هستید، می‌بایست عرضه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به‌روزرسانی‌ها را به شکل دستی چک کنید. اگر ویندوز در شبکه داخلی آن‌ها را تشخیص داد، به طور خودکار شروع به دانلود آن‌ها می‌کند.

دو: زمان‌بندی دانلود و نصب آپدیت‌ها

دانلود آپدیت یک چیز است و نصب آن یک چیز دیگر. اگر می‌خواهید نصب این آپدیت‌ها را به شکل آفلاین انجام بدهید، می‌توانید آن‌ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را از قبل دانلود کنید.

برای این کار کافیست وارد منوی Settings شده و به بخش Updates & Security بروید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

همانطور که در اسکرین‌شات‌ پایین می‌بینید، بعضی آپدیت‌ها از قبل دانلود شده ولی هیچ کدام نصب نشده‌اند. بنابراین ویندوز از کاربر خواسته که سیستم را ری‌استارت کرده یا آپدیت‌ها را برای نصب زمان بندی کند.

زمان‌بندی نصب آپدیت‌ها - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌تواند راهکار خوبی باشد برای آنکه وقت‌تان - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در ساعات اداری را برای تماشای نصب شدن آپدیت‌ها تلف نکنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بنابراین، وقتی آپدیت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدیدی برای ویندوز عرضه می‌شود شاهد گزینه دانلود برای آن خواهید بود. روی دکمه دانلود کلیک کنید و سپس زمانی که آفلاین بودید، به نصب آن‌ها اقدام نمایید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

برای زمان‌بندی نصب آپدیت‌ها در زمانی دیگر، روی گزینه Schedule کلیک کرده و تاریخ و ساعت مشخصی (که با رایانه کار ندارید) را برای نصب انتخاب کنید.

نکته: برای حصول اطمینان از این که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آپدیت‌های بعدی در ساعات کاری‌تان دانلود - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نشوند، روی گزینه Change Active Hours از همین صفحه کلیک کنید.

سه: استفاده از Media Creation Tool

همانطور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت Media Creation Tool را توسعه داده تا کاربران بتوانند از طریق آن فلش‌های بوتیبل ساخته یا فایل‌های ISO ویندوز را روی دی وی دی رایت کنند. ما فلش‌های یو اس بی را ترجیح می‌دهیم چرا که در صورت هر گونه - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اشتباه، می‌توان بر خلاف دی وی دی که رویش اطلاعات رایت شده آن را اصلاح کرد.

در Media Creation Tool گزینه Create installation media را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در این مرحله ابزار مذکور، زبان شما را تشخیص می‌دهد. باقی تنظیمات را در همین صفحه انجام بدهید و سپس در مرحله انتخاب نوع مدیا، گزینه USB Flash Drive را برگزینید.

اگر دی وی دی را ترجیح می‌دهید، گزینه ISO file را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در مرحله بعدی، درایو فلش‌تان را از صفحه انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

حالا در این مرحله، صفحه‌ای را مشاهده می‌کنید که آغاز فرآیند دانلود آپدیت ویندوز را اطلاع‌رسانی می‌کند. بسته به حجم آپدیتی که دانلود می‌کنید، ممکن است این فرآیند زمان‌بر باشد. وقتی که کار به اتمام رسید روی دکمه Finish کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

حالا شما آخرین آپدیت ویندوز را روی فلش یو اس بی خود دارید. بنابراین هر زمان که بخواهید، حتی در شرایط آفلاین می‌توانید به راحتی فلش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را به رایانه‌تان بزنید و - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فایل Setup.exe را اجرا کنید.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بعد از اجرای Setup، حتما گزینه Keep personal files and apps را بزنید تا فقط آپدیت‌ها روی سیستم‌تان نصب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شوند. در غیر این صورت، کلیه داده‌هایتان روی هارد یا SSD را از دست خواهید داد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

روی گزینه Install کلیک کنید و منتظر بمانید که به‌روزرسانی‌های ویندوز روی سیستم‌تان نصب شوند. ممکن است این کار کمی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - طول بکشد و سیستم طی نصب، چندین دفعه ری‌استارت شود.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

توجه داشته باشید که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گاهی مایکروسافت، فایل exe بعضی آپدیت‌هایش را به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - طور مستقیم در وبسایت ویندوز برای دانلود قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید آن‌ها را به سادگی دانلود کرده و وقتی دیگر، روی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سیستم مد نظرتان نصب کنید.

چهار: استفاده از Windows Update Catalog

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ویندوز کاتالوگی از تمام آپدیت‌هایی که برای یک سیستم عامل منتشر کرده، برای خود نگهداری می‌کند. خوشبختانه همه می‌توانند به این کاتالوگ دسترسی داشته و آپدیت‌ها را به شکل فایل exe دریافت نمایند.

برای دسترسی به این کاتالوگ می‌توانید همین حالا به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone