تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23962.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

۲۵گیگ اینترنت ۷ روزه به مناسبت ۲۵ سالگی همراه اول

همراه اول ۲۵ سال قبل اولین سیم کارت همراه را به کشور عرضه کرد و حالا این اپراتور در ۱۹ مرداد ماه سالروز عرضه نخستین سیم کارت با کسب ربع قرن تجربه، بسته دیتا با قیمت ...

همراه اول ۲۵ سال قبل اولین - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان - سیم کارت همراه را به کشور عرضه کرد و حالا این اپراتور در ۱۹ مرداد ماه سالروز عرضه نخستین سیم کارت با کسب ربع قرن تجربه، بسته دیتا با قیمت ویژه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان - را به مشترکانش ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان - همراه اول تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از نخستین دقایق امروز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، بسته ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی خریداری و فعال کنند. این بسته هفت روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد با قیمت ۲۵ هزار تومان و از طریق کد دستوری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان - #۶۷۱*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع) قابل خرید است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان

طبق شرایط و قوانین طرح این بسته به صورت هم زمان با کلیه بسته‌های اینترنت فعال می‌شود و رزرو آن امکان پذیر نیست. همچنین هر مشترک می‌تواند فقط یک بسته ویژه تولد همراه اول را خریداری و فعال کند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بویین زهرا استان زنجان - ضمن اینکه این بسته فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

درگاه‌های ارتباطی

۶۷۱#*۱۰۰*

فعالسازی

۱۰#*۱۰۰*

استعلام

۶۷۹#*۱۰۰*

راهنما

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone