🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42292.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تلویزیون ۷۷ اینچی OLED پاناسونیک با رزولوشن 4K و پشتیبانی از +HDR10 رونمایی شد

نمایشگاه IFA 2017 برلین در حال برگزاری است و شرکت های حوزه فناوری تازه ترین دستاورد های خود را به نمایش گذاشته اند، از جمله پاناسونیک که در این نمایشگاه اعلام کرد می خواهد یک ...

نمایشگاه IFA 2017 برلین در حال برگزاری است و شرکت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های حوزه فناوری تازه ترین دستاورد های خود را به نمایش گذاشته اند، از جمله پاناسونیک که در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این نمایشگاه اعلام کرد می خواهد یک مدل ۷۷ اینچی جدید به تلویزیون های 4K OLED سری EZ1000 اضافه کند. این محصول برای رقابت با OLED های ال جی که سهم قابل توجهی از بازار دارند به ویژگی های پیشرفته ای مجهر شده است، از جمله پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و فناوری HLG یا Hybrid Log Gamma که اخیرا در حال فراگیر شدن بین شبکه های - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تلویزیونی است.

وجود یک مدل ۷۷ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اینچی که از فناوری HDR پشتیبانی کند به تنهایی برای جلب توجه خریداران کفایت می کند - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اما پاناسونیک برای اثبات کیفیت بالای محصول خود گواهی THX 4K را هم دریافت کرده است، در حالی که بسیاری از مدل های رقیب - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و حتی تلویزیون های 4K رده - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بالای سونی هم از این ویژگی بی بهره - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هستند و همین موضوع نشان می دهد دریافت گواهی استاندارد THX تا چه حد دشوار است.

کمی پایینتر از پنل نمایشگر باکیفیت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این تلویزیون هم یک اسپیکر Dynamic Blade با توان ۷۰ وات به چشم می خورد که توسط Technics ساخته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده است، یعنی برند زیر مجموعه شرکت ژاپنی که در زمینه صدای Hi-Fi فعالیت می کند و مدتی پیش از اسپیکرهای ۵۳ هزار دلاری سری Reference خود پرده برداشته است. اسپیکر تلویزیون جدید برای پخش با کیفیت صدا و بیس پر قدرت به چندین درایور و رادیاتور پسیو چهارگانه مجهز شده است، آن هم با وجود اینکه ضخامت زیادی ندارد.

در پایان گفتنی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که شرکت ژاپنی هنوز قیمت و زمان عرضه محصول تازه خود را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone