🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42277.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با مشخصات سخت افزاری LG V30 آشنا شوید؛ یک ابزار چند رسانه ای واقعی

هفته پیش هر آنچه لازم بود در مورد گلکسی نوت 8 بدانیم را فهمیدیم و حالا نوبت به ال جی رسیده تا با LG V30، دومین پرچمدار امسال خود ما را شگفت زده کند. با ...

هفته پیش هر آنچه لازم بود در مورد گلکسی نوت 8 بدانیم را فهمیدیم و حالا نوبت به ال جی رسیده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تا با LG V30، دومین پرچمدار امسال خود ما را شگفت زده کند. با توجه به آنچه که تاکنون دیده ایم، V30 یک ابزار مالتی مدیای واقعی است.

این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز بوده و 4 گیگابایت رم دارد. 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی، جک هدفون 3.5 میلی متری، باتری 3300 میلی آمپری و پردازنده اختصاصی صوتی 32 بیتی های-فای Quad DAC، این موبایل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای علاقه مندان به فعالیت های مالتی مدیا بسیار مناسب به نظر می رسد.

یک مدل پلاس نیز وجود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دارد که به جای 64 گیگابایت، 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما می گذارد. در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ادامه لیست مشخصات کامل این دستگاه را مشاهده می کنید.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone