🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42284.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی دوربین ۳۶۰ درجه و گرانقیمت Ricoh با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K

کمپانی Ricoh چند سالیست که مشغول تولید دوربین های ۳۶۰ درجه با قابلیت های کاربردی و کیفیت مناسب است. حال این شرکت وارد رقابت جدیدی شده و دست به تولید یک دوربین ۳۶۰ درجه رده بالا ...

کمپانی Ricoh چند سالیست که مشغول تولید دوربین های ۳۶۰ درجه با قابلیت های کاربردی و کیفیت مناسب است. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حال این شرکت وارد رقابت جدیدی شده و دست به تولید یک دوربین ۳۶۰ درجه رده بالا با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K زده است.

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دوربین می تواند تصاویر ۳۶۰ درجه با کیفیت 4K را به صورت آنلاین استریم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نماید

دوربین جدید که Theta V نام دارد گل سرسبد غرفه Ricoh در IFA امسال به شمار می رود. این دوربین همان طراحی سرراست و ارگونومیک سایر محصولات سری Theta به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ارث برده، اما با بهره مندی از دو لنز که گشادگی دیافراگم آنها برابر با f2.0 بوده و پشت هرکدام یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جا خوش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کرده است، می تواند تصاویری فراگیر با کیفیت 4K UHD را به ثبت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برساند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

لازم به ذکر است که می توان با همپوشانی تصاویر به ثبت رسیده توسط دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اشاره شده، یک تصویر ۱۴ مگاپیکسلی ۳۶۰ درجه نیز به دست آورد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تصاویر خروجی (عکس و ویدیو) Theta V نسبت به محصولات قبل از خود از وضوح و دامنه دینامیکی بالاتری برخوردار هستند. ضمن این که ظرفیت حافظه داخلی این محصول (۱۹ گیگابایت) و سرعت انتقال اطلاعات آن نیز نسبت به گذشته افزایش یافته است. به لطف همین قابلیت، دوربین مورد بحث می توان به استریم زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه با کیفیت 4K بپردازد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته برای دستیابی به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تمام این قابلیت های جذاب یک مانع هم وجود دارد و آن چیزی نیست جز برچسب قیمت ۴۲۹ دلاری این محصول که می تواند بسیاری از افراد را از خرید آن منصرف نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone