🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42279.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی نزدیک تر به نوار شناور LG V30؛ جایگزینی برای نمایشگر ثانویه

یکی از مهم ترین ویژگی های موبایل های سری V ال جی، نمایشگر ثانویه بوده است؛ بخش جداگانه ای در بالای نمایشگر 16:9 و 1440p که می توانستید از آن برای میانبرها، کنترل مدیا و ...

یکی از مهم ترین ویژگی های موبایل های سری V ال جی، نمایشگر ثانویه بوده است؛ بخش جداگانه ای در بالای نمایشگر 16:9 و 1440p که می توانستید از آن برای میانبرها، کنترل مدیا و غیره استفاده کنید. اما در ال جی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - V30 که دقایقی پیش در IFA 2017 معرفی شد، نمایشگر ثانویه جای خود را به «نوار شناور» داده است. دیگر خبری از نمایشگر اضافه نیست و در عوض با ضربه زدن به کناره نمایشگر، می توانید نوار شناور را باز کنید.

مهم ترین ویژگی نوار شناور، امکان حرکت دادن به بخش سمت چپ یا راست نمایشگر است و هنگامی که مشغول بازی، استفاده از دوربین یا تماشای ویدیو هستید، محو می شود. به نظر می رسد که ال جی با افزودن نوار شناور، صرفاً قصد داشته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - عاشقان نمایشگر ثانویه را راضی نگه دارد؛ زیرا این قابلیت حتی به صورت پیش فرض فعال نیست اما امکان فعال سازی آن از تنظیمات و شخصی سازی میانبرها مهیا شده.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همانطور که در تصاویر می توان دید، گزینه های کمتری برای نمایش در نوار شناور نسبت به نمایشگر ثانویه V20 وجود دارد. مشخصاً دیگری نیازی به «امضا» نیست، اما کاربران دیگر نمی توانند به «برنامه های پیش رو» هم دسترسی داشته باشند که در واقع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اعلانات تقویم را نمایش می دهد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

وقتی دستگاه در حالت اسلیپ به سر می برد، گزینه ای برای نمایشگر همیشه روشن در نظر گرفته شده که البته وقتی ال جی V10 را برای اولین بار با نمایشگر ثانویه عرضه کرد لزومی برای افزودن آن به دستگاه وجود نداشت. ال جی در آن زمان گفت که برای مشاهده زمان، نیازی به باز کردم قفل دستگاه نیست و این موضوع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هنوز هم مصداق دارد. ضمناً می توانید از طریق نمایشگر همیشه روشن، به نوار شناور هم دسترسی داشته باشید.

هنوز مشخص نیست که کاربران نسبت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به نوار شناور چه عکس العملی از خود نشان می دهند؛ خصوصاً در قیاس با قابلیت های به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مراتب متنوع تری که با نمایشگر ثانویه به دست می آید. اما فعلاً باید منتظر عرضه دستگاه و بررسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن طی هفته های پیش رو بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone