🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42283.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Nubia Z17 Lite از ZTE با اسنپدراگون ۶۵۳ رونمایی شد

حوالی خرداد ماه بود که کمپانی ZTE از موبایل پرچمدار Nubia Z1 با ۸ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی کرد. حال پس از چند ماه و همزمان با نمایشگاه IFA 2017 کمپانی سازنده ...

حوالی خرداد ماه بود که کمپانی ZTE از موبایل پرچمدار Nubia Z1 با ۸ گیگابایت رم و پردازنده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون ۸۳۵ رونمایی کرد. حال پس از چند ماه و همزمان با نمایشگاه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - IFA 2017 کمپانی سازنده برادر ارزان تر این موبایل یعنی Nubia Z17 Lite را در معرض دید عموم قرار داد.

Nubia Z17 Lite یک میان رده قدرتمند به حساب می آید

این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محصول جدید گرچه از لحاظ ظاهری تفاوتی با مدل اصلی ندارد، اما فاقد برخی ویژگی های جذاب آن همچون شارژ سریع نسخه ۴ و رم ۸ گیگابایتی است. در عوض Nubia Z17 Lite میزبان چیپست میان رده اسنپدراگون ۶۵۳ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است. این مجموعه را ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

نمایشگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۵.۵ اینچی این موبایل در طرفین به لبه ها چسبیده، اما حاشیه بالا و پایین آن از حد مطلوب روز کمی بیشتر است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در بخش دوربین نیز شاهد کاهش جذابیت Nubia Z17 Lite نسبت به نسخه پرچمدار هستیم. به طوری که در عوض دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۳ مگاپیکسلی، شاهد تعبیه یک جفت سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در بدنه پشتی این موبایل هستیم که یکی RGB و دیگری تک رنگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ZTE برای هردوی این ماژول ها سنسور IMX258 کمپانی سونی را در نظر گرفته. در پنل جلویی اما سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با زاویده دید ۸۰ درجه ای بدون تغییر مانده است.

شرکت سازنده یک باتری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را برای Nubia Z17 Lite در نظر گرفته که از فناوری شارژ سریع نسخه ۳ پشتیبانی می کند. این موبایل از ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) با قیمت ۳۷۹ دلار در دسترس خریداران خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone