تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13570.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از اپل بخاطر نقض پتنت‌های ارتباطات بی‌سیم در آیفون‌ها و آیپدها

اپل به‌تازگی با پرونده قضایی جدیدی روبرو شده که عملا همه محصولات مجهز به فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و سلولار این شرکت را ناقض پتنت می‌داند. این پرونده که به طور خاص از آیفون 5s به ...

اپل به‌تازگی با پرونده قضایی جدیدی روبرو شده که عملا همه محصولات مجهز به فناوری‌های ارتباطی وای‌فای و سلولار این شرکت را ناقض پتنت می‌داند. این پرونده که به طور خاص از آیفون 5s به بعد و آیپدهای جدید اسم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - می‌برد، در ایالت تگزاس آمریکا ثبت شده است.

شرکت «Smart Mobile» با ثبت شکایتی در دادگاه منطقه‌ای غرب تگزاس مدعی شده که محصولات اپل از جمله آیفون‌ها و آیپدها، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - ۱۳ پتنت متعلق به این شرکت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - را نقض کرده‌اند. همه این پتنت‌ها ویژگی مشترکی دارند و برخی از آن‌ها دنباله‌ای بر پتنتی مربوط به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - سال ۱۹۹۹ هستند.

این پتنت‌ها به سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم و دستگاه‌هایی می‌پردازند که قابلیت‌های ارتباطی صوتی و داده‌ای دارند یا می‌توانند به‌صورت پویا بین شبکه‌های بی‌سیم جابه‌جا شوند. این پتنت‌ها همچنین به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - دستگاه‌هایی اشاره می‌کنند که قادرند با اتصال به سرورها عملکردهای خود را افزایش دهند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران

در این شکایت به صراحت به بخشی از دستگاه‌های اپل از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - جمله آیفون، آیپد و اپل واچ اشاره شده و به‌طور خاص از آیفون 5s به بعد و مدل‌های جدید آیپد پرو نام برده. افزون بر این، نام فناوری‌های بی‌سیم خاصی مثل MPTCP و MIMO هم ذکر شده است. فناوری اول - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - به دستگاه‌ها اجازه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - می‌دهد به‌صورت همزمان از شبکه‌های سلولار و وای‌فای استفاده کنند. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - فناوری دوم با استفاده از یک سیستم چند آنتنی کیفیت ارتباطات بی‌سیم را افزایش می‌دهد.

شاکی این پرونده مدعی است که اپل حداقل از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ از هشت پتنت این شرکت اطلاع داشته است. Smart Mobile در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - آن زمان از طریق واسطه‌ای به نام Global Technology Transfer Group سعی کرد بخشی از مالکیت‌های فکری خود را به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - اپل بفروشد ولی ظاهرا این اقدام به جایی نرسیده است.

شرکت Smart Mobile در شکایت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بابل استان مازندران - خود خواستار تشکیل هیئت منصفه شده و درخواست غرامت، منع استفاده از پتنت‌ها و تولید یا فروش محصولات مربوطه را اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone