🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19145.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل در iOS 14.5 مشکل Face ID با ماسک را حل می‌کند، البته اگر اپل واچ داشته باشید

اپل همزمان با انتشار نسخه بتای iOS 14.5 یکی از ویژگی‌های جدید آن را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت زدن ماسک بتوانند قفل آیفون را از طریق اپل واچ آنلاک ...

اپل همزمان با انتشار نسخه بتای iOS 14.5 یکی از ویژگی‌های جدید آن را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت زدن ماسک بتوانند قفل آیفون را از طریق اپل واچ آنلاک شده باز کنند.

شرایط همه گیری کرونا و در حالتی که در کل جهان مردم از ماسک استفاده می‌کنند و هر روز به مردم توصیه می‌شود حتما ماسک بزنند، غول‌های فناوری را بر آن داشته در بروزرسانی‌های خود شرایط جدید کاربران را هم در نظر بگیرند.

در حال حاضر اگر کاربران آیفون بخواهند از طریق فیس آیدی گوشی را قفل گشایی کنند، مجبور هستند ماسک را از صورت خود بردارند، اما اپل برای حل این مشکل تدابیری در پیش گرفته است.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان

ویژگی جدیدی با نام «آنلاک کردن از طریق اپل واچ» (Unlock with Apple Watch) در نسخه جدید سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - اپل اضافه شده است - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد از طریق اپل واچ آنلاک و تایید هویت شده، بتوانند به عنوان روشی ثانویه برای تایید هویت و قفل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - گشایی گوشی آیفون خود استفاده کنند.

با فعال شدن این ویژگی دیگر نیازی نیست کاربران برای آنلاک کردن گوشی آیفون ماسک خود را بردارند یا رمز عبور را به صورت دستی وارد کنند. کاربرانی که نسخه iOS 14.5 - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - را روی آیفون بروز کرده باشند و اپل واچ با نسخه watchOS 7.4 در  - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - اختیار داشته باشند، با مراجعه به قسمت«Face ID & Passcode» می‌توانند به راحتی تنظیمات را روی باز کردن قفل گوشی با اپل واچ تغییر بدهند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان

زمانی که از این طریق گوشی آیفون آنلاک می‌شود، کاربر فیدبک هپتیکی روی اپل واچ خود مبنی بر آنلاک شدن گوشی دریافت می‌کند. با انتشار نسخه عمومی سیستم عامل جدید اپل، کلیه کاربران اپل می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. اپل هفته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - گذشته نسخه عمومی iOS 14.4 را منتشر کرد.

علاوه بر اینکه نسخه iOS 14.5  به کاربران اجازه می‌دهد آیفون را با اپل واچ در حالت زدن ماسک باز کنند، تغییراتی نیز از نظر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - حفظ حریم خصوصی به آن اضافه کرده است که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - اپلیکیشن‌ها را مجبور می‌کند قبل از دسترسی به اطلاعات کاربران از آنها اجازه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone