🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19135.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G: نمایش طراحی از زوایای مختلف

بسیاری منتظر رونمایی از اعضای جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و در آینده نزدیک گلکسی A52 و گلکسی A72 از راه می‌رسند. حالا رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G منتشر شده‌اند که ما ...

بسیاری منتظر رونمایی از اعضای جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و در آینده نزدیک گلکسی A52 و گلکسی A72 از راه می‌رسند. حالا رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G منتشر شده‌اند که ما را با طراحی این گوشی هوشمند بیشتر آشنا می‌کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی A52 5G بوده‌ایم و بخشی مشخصات این محصول هم افشا شده، اما حالا یک منبع موثق دنیای فناوری به نام «ایوان بلس» رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر کرده است.

این رندرهای ۳۶۰ درجه طراحی گوشی آینده سامسونگ را در ۴ رنگ مختلف شامل بنفش، آبی، سفید و مشکی به نمایش می‌گذارند که البته کره‌ای‌ها برای این رنگ‌ها، از کلمه «Awesome» هم استفاده خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان

با توجه به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - انتشار این رندرها و همچنین کسب تاییدیه بلوتوث در روزهای گذشته، انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک از این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - گوشی هوشمند به همراه گلکسی A72 رونمایی کند. گلکسی A52 5G که شماره مدل SM-A526B را یدک می‌کشد، نسبت به نسخه 4G از مشخصات فنی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - قدرتمندتری بهره می‌برد و البته قیمت بالاتری هم دارد. انتظار می‌رود نسخه 4G دارای چیپ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - اسنپدراگون 720G باشد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان

چند روز پیش اولین رندر رسمی گلکسی A52 5G منتشر شد که این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذاشت. این دستگاه از حفره در مرکز نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد و همچنین دارای دوربین اصلی چهارگانه درون یک ماژول مستطیلی شکل است. دوربین این دستگاه شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شود که آن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - را دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌کنند.

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود. گلکسی A52 5G با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - پلاس از راه می‌رسد. این موبایل سامسونگ در نسخه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر تربت جام استان خراسان - پایه قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار خواهد داشت که البته قیمت نهایی آن با توجه به کشور، متفاوت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone