🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19142.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تسلا مدل S جدید احتمالا از پردازنده گرافیکی PS5 و ایکس‌باکس سری X استفاده می‌کند

مدل جدید تسلا مدل S احتمالا یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سفر است، چون علاوه بر بهره مندی از موتور پر قدرت و امکانات رفاهی متعدد، توانایی اجرای بازی‌هایی مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ را خواهد ...

مدل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - جدید تسلا مدل S احتمالا یکی از بهترین وسایل نقلیه برای سفر است، چون علاوه بر بهره مندی از موتور پر قدرت و امکانات رفاهی متعدد، توانایی اجرای بازی‌هایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - مثل سایبرپانک ۲۰۷۷ را خواهد داشت.

تسلا جزئیات پردازنده یا پردازشگر گرافیکی مدل جدید مدل S را رسماً اعلام نکرده، اما سند فاش شده نشان می‌دهد که کامپیوتر این خودرو احتمالاً از همان معماری گرافیکی کنسول‌های جدید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - PCهای مدرن استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران

یک منبع مؤثق سندی در توییتر منتشر کرده که نشان می‌دهد تسلا مدل S فیس لیفت از پردازنده گرافیکی Navi 23 ساخت AMD استفاده می‌کند، این یعنی معماری گرافیکی آن احتمالاً RDNA 2 - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - است که در پلی استیشن و ایکس باکس جدید دیده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - می‌شود.

در سند یاد شده آمده که پردازنده گرافیکی Navi - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - 23 مشابه کارت گرافیک Radeon RX 6000 از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم GDDR6 پشتیبانی می‌کند. همچنین به گفته خبرگزاری VideoCardz قادر به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - ارائه پهنای باند ۲۲۴ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - بر ثانیه بوده و از این لحاظ مشابه ایکس باکس سری S خواهد بود.

تسلا دقیقاً به بازی‌هایی که کامپیوتر ۱۰ ترافلاپی تسلا مدل S می‌تواند اجرا کند اشاره‌ای نکرده، اما با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از داخل خودرو احتمالاً ویچر ۳ به زودی برای آن معرفی خواهد شد. علاوه بر این ایلان ماسک با انتشار توییت جدید ضمن تحسین ویژگی‌های بصری سایبرپانک ۲۰۷۷ اجرای آن روی تسلا مدل S جدید را تأیید کرد.

البته کاربر برای تجربه بازی های یاد شده و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نوشهر استان مازندران - همچنین بهره مندی از قدرت فوق العاده تسلا مدل S جدید باید ۸۱ هزار دلار بپردازد. تسلا می‌گوید این مدل از سه ماهه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone