🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40535.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کدام شرکت ها آسیب پذیری وای فای را در محصولات خود رفع کرده اند؟

روز گذشته خبری مبنی بر وجود یک نقص امنیتی در پروتکل رمزنگاری WPA2 وای فای منتشر شد که بر اساس آن، هکرها قادرند با نفوذ به ارتباطات وای فای (بدون نیاز به کلمه عبور) اطلاعات کاربران ...

روز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گذشته خبری مبنی بر وجود یک نقص امنیتی در پروتکل رمزنگاری WPA2 وای فای منتشر شد که بر اساس آن، هکرها قادرند با نفوذ به ارتباطات وای فای (بدون نیاز به کلمه عبور) اطلاعات کاربران را به سرقت برده و حتی بدافزارهایی را از این طریق - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به سیستم ها تزریق کنند.

ایراد امنیتی WPA2 در آپدیت هفته گذشته مایکروسافت رفع شده بود

حالا شرکت های مختلف حوزه محصولات کامپیوتری نسبت به خبر مذکور واکنش نشان داده و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هر یک از اقدامات خود برای رفع ایراد مورد بحث سخن گفته اند. در این بین مایکروسافت از رقبای اصلی خود جلوتر بوده و اظهار داشته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که نقص امنیتی مورد اشاره، در به روزرسانی هفته گذشته این شرکت (10 اکتبر) برای نسخه های ویندوز که تحت پشتیبانی شرکت هستند، رفع شده است.

اپل نیز به عنوان شرکتی که به ایمنی محصولات خود اهمیت زیادی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می دهد، اعلام کرده بسته امنیتی ویژه ای را برای رفع باگ مربوط به حملات «KRACK» در سیستم عامل های iOS ،macOS ،watchOS و tvOS توسعه داده که طی هفته های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیش رو به کاربران عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

از طرف دیگر لینوکس هم بسته امنیتی ویژه خود را برای بیلدهای «Debian» ارائه کرده و اظهار داشته که نسخه «OpenBSD» اوایل تابستان در مقابل حملات مورد اشاره ایمن سازی شده است.

لازم به ذکر است که شرکت گوگل با تأیید وجود نقص امنیتی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وای فای در سیستم عامل اندروید، اعلام کرده به روزرسانی مورد نیاز را در هفته های آتی منتشر می کند که در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این بین محصولات خانواده پیکسل به عنوان نخستین دستگاه ها، 15 آبان آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چند کمپانی دیگر نیز نسبت به رفع مشکل امنیتی مورد بحث اقداماتی را انجام داده اند که در میان آنها شرکت های «اینتل» و «سیسکو» به عنوان تأمین کنندگان سخت افزار، پَچ های اصلاحی مورد نیاز برای چیپست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ها و محصولات تحت تأثیر را در قالب آپدیت های ویژه عرضه کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone