🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19143.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی M02 سامسونگ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد

سامسونگ از موبایل اقتصادی جدیدش به نام گلکسی M02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، قیمتی برابر ۹۶ دلار دارد. گلکسی M02 سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ ...

سامسونگ از موبایل اقتصادی جدیدش به نام گلکسی M02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، قیمتی برابر ۹۶ دلار دارد.

گلکسی M02 سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و در بالای آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی این محصول از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند ویدیوهای فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین ۲ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - مگاپیکسلی این دستگاه از نوع ماکرو است و می‌توان به وسیله آن از فاصله نزدیک از سوژه‌ها عکس گرفت.

در حالی که چندین ماه از ورود اندروید ۱۱ به بازار می‌گذرد، سامسونگ برای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - جدیدترین موبایل اقتصادی‌اش از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ استفاده کرده که همراه با رابط کاربری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - One UI 2 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس

گلکسی M02 سامسونگ از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739W بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۲/۳ گیگابایت رم از راه می‌رسد. این دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و البته می‌توان در آن از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم استفاده کرد.

از سایر مشخصات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - این گوشی اقتصادی می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، دو سیمکارت، GPS، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت microUSB اشاره کرد. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - سامسونگ برای این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی استفاده کرده است.

کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۱ بهمن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - این گوشی هوشمند را در هند از طریق آمازون سفارش دهند و آن را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز تهیه کنند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند تفاوتی با گلکسی A02 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - ندارد، محصولی که چند روز پیش در سکوت خبری در کشور تایلند معرفی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - شد. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد این گوشی را با نام دیگری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - روانه بازار هند کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone