🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19139.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گوشی هوشمند با دوربین پاپ آپ چرخشی توسعه می‌دهد

سامسونگ اواسط ۲۰۲۰ یک پتنت با عنوان «دستگاه الکترونیکی با ماژول دوربین» را به «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) ارائه کرده که در تاریخ ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) تایید شده است. این پتنت یک ماژول ...

سامسونگ اواسط ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - یک پتنت با عنوان «دستگاه الکترونیکی با ماژول دوربین» را به «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) ارائه کرده که در تاریخ ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) تایید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - شده است. این پتنت یک ماژول دوربین پاپ آپ چرخشی را به نمایش می‌گذارد.

تا پیش از اینکه اکثر گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - هوشمند به حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی مجهز شوند، چندین گوشی با دوربین پاپ آپ در بازار وجود داشتند. البته - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - در این میان نباید برش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگر یا ناچ را هم فراموش کنیم. با این وجود سامسونگ محصولی با دوربین پاپ آپ عرضه نکرد و تنها موبایل گلکسی A80 با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - دوربین چرخان وارد بازار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - جهانی شد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان

حالا پتنت جدید کره‌ای‌ها، ماژول دوربین پاپ آپ قابل چرخش را نشان می‌دهد. طبق اسناد موجود، این ماژول می‌تواند حداقل سه دوربین را در خود جای دهد و در حالت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - عادی، تمام سنسورهای دوربین رو به عقب خواهند بود.

این ماژول استوانه‌ای برای حالت سلفی و تماس‌های ویدیویی می‌چرخد تا رو به جلو قرار بگیرد. با بیرون آمدن این سنسور از بدنه‌ موبایل، یکی از سنسورها در بالای گوشی قرار می‌گیرد تا به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - بگیرد. در اسناد مربوط به این پتنت همچنین به گزینه‌ای برای استفاده از سنسور دوم با بالا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - بردن بیشتر ماژول هم اشاره شده است.

این سیستم علاوه بر یک موتور، دو چرخ دنده و یک شفت دارد و شامل یک قاب متحرک هم می‌شود که با بالا آمدن ماژول دوربین، تبدیل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - به فضای خالی می‌شود. این قاب متحرک از یک برد مدار چاپی انعطاف‌پذیر بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان

سیستم مدنظر سامسونگ پیچیده به نظر می‌رسد و وجود قطعات زیاد، می‌تواند برای کاربران مشکل‌ساز باشد. همچنین سقوط کردن یا ضربه خوردن موبایل هم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نیشابور استان خراسان - می‌تواند مشکلات مخصوص به خود را ایجاد کند. با وجود تمام این موارد، ثبت پتنت به معنای ورود حتمی یک ایده به دنیای واقعی نیست و شاید سامسونگ هیچ‌گاه گوشی با این فناوری تولید نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone