🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19148.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

باگ اکوسیستم اپل: اپ‌های آیفون بعد از همگام‌سازی با مک M1 اجرا نمی‌شوند

برخی از کاربران iOS گزارش داده‌اند که آیفون یا آی‌پد آن‌ها پس از همگام سازی با سیستم‌های مک جدید با تراشه M1، دیگر هیچ برنامه‌ای را باز نمی‌کند. در واقع برنامه‌ها پس از باز شدن بلافاصله ...

برخی از کاربران iOS گزارش داده‌اند که آیفون یا آی‌پد آن‌ها پس از همگام سازی با سیستم‌های مک جدید با تراشه M1، دیگر هیچ برنامه‌ای را باز نمی‌کند. در واقع برنامه‌ها پس از باز شدن بلافاصله بسته می‌شوند، که با این وجود استفاده از برنامه‌ها برای کاربران غیر ممکن می‌شود.

اولین گزارش ثبت شده در این رابطه به دسامبر سال ۲۰۲۰ و یک ماه پس از عرضه مک جدید با تراشه M1 برمی‌گردد. همچنین تعدادی از کاربران در انجمن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پشتیبانی اپل و شبکه اجتماعی Reddit گزارش‌های مشابهی در رابطه با این مشکل ثبت کرده‌اند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

به گفته فرادی که این مشکل را تجربه کرده‌اند، برنامه‌هایی که از اپ استور بر روی آیفون یا آی‌پد نصب شده‌اند، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پس از همگام سازی دستگاه با این سیستم‌ها با استفاده از برنامه Finder، از کار می‌افتند. همچنین ویدیویی توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit به اشتراک گذاشته شد که نشان می‌دهد هر کدام از این برنامه‌ها به محض اجرا، بسته خواهند شد. به نظر می‌رسد این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - مشکل، همچنین مانع از به‌روز‌رسانی برنامه‌ها یا حتی نصب برنامه‌های جدید از اپ استور می‌شود.

یکی از کاربران در همین رابطه نوشته است: «بعد از همگام سازی آیفون ۱۰ با مک بوک پرو M1 هیچ برنامه‌ای باز نمی‌شود و نمی‌توانم از اپ استور برنامه جدیدی نصب بروزرسانی کنم. در واقع دایره پیشرفت نصب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پر می‌شود اما بلافاصله به علامت ابر تبدیل می‌شود.»

کاربر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - دیگری عنوان کرد که پس از اتصال و همگام سازی دستگاه خود با یک کامپیوتر مک قدیمی که از سیستم عامل MacOS Catalina استفاده می‌کند، دوباره توانست با برنامه‌های نصب شده بر روی آیفون - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود کار کند.

با این وجود که علت ایجاد چنین مشکلی حتی از طرف - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - پشتیبانی اپل هم مشخص نیست، به نظر می‌رسد در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - حال حاضر، همگام سازی دستگاه‌های iOS با کامپیوترهای مک با تراشه M1 اشتباه است و باید تا زمانی که اپل با بروزرسانی جدید این مشکل را حل کند، صبر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خلف نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام به همه هموطنان عزیزم در شهر کوچصفهان، من یک سوال دارم مبنی بر خرابی مایکروفر کرال MWC-422W. این مایکروفر بعضی اوقات باعث ایجاد مشکل در فرایند گرم کردن غذا می شود. به ترتیبی که زمان گرم کردن غذا بیشتر می شود مایکروفر خود به خود خاموش می شود و نسبت به گرمایی که باید به غذا داده شده است، به طور کافی اثر نمی گذارد.

بنابراین، اگر کسی می داند که چگونه این خرابی قابل تعمیر است، لطفا در منطقه روستای گراکو با لهجه جنوبی با ما به اشتراک بگذارید. با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone