🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19144.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید موبایل گیمینگ بلک شارک بزودی معرفی می‌شود

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «بلک شارک ۴» در فهرست TENAA رویت شده است. با این حساب باید منتظر رونمایی قریب الوقوع این موبایل محبوب باشیم. براساس مستندات TENNA، بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ...

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «بلک شارک ۴» در فهرست TENAA رویت شده است. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - با این حساب باید منتظر رونمایی قریب الوقوع این موبایل محبوب باشیم.

براساس مستندات TENNA، بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد و براساس گمانه زنی های انجام شده به نظر می‌رسد احتمالا با نمایشگر OLED و نرخ رفرش نمایشگر بالایی در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین انتظار می‌رود حداقل رزولوشن نمایشگر این موبایل +FHD بوده، از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی کند و با سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار گیرد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۳.۸۳ در ۷۶.۳۵ در ۱۰.۳ میلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - متر خواهد بود. از طرفی، دستگاهی با اسم رمز Kaiser و شماره مدل KSR-A0 منتسب به بلک شارک 4 در بنچمارک AnTuTu رویت شده که موفق به کسب امتیاز ۷۸۸۵۰۵ شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان

جالب است که در نام گوشی هوشمند عدد ۴ دیده می شود، زیرا سایر برند های چینی از جمله وان پلاس و  iQOO عدد ۴ را در نام گوشی‌های هوشمند خود به کار نگرفته‌اند.

گفتنی است حتی ایسوس نیز قصد دارد ROG فون ۵ را به عنوان جانشین ROG فون ۳ ماه آینده رونمایی کند و خبری از موبایلی با شماره ۴ نخواهد بود. ROG فون ۵ در سایت‌های مختلف دریافت گواهینامه رویت شده است و تصاویری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - واقعی از آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

به نظر می رسد این موبایل گیمینگ رقیب سرسختی برای بلک شارک ۴ باشد. احتمالا هر دو گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به بازار عرضه خواهند شد و بی شک با بروزرسانی‌هایی از نظر برخی مشخصات مخصوص گیمینگ، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بیشتری در مورد بلک شارک ۴ منتشر نشده است، اما با توجه به نزدیک‌تر شدن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آبیک استان زنجان - به زمان رونمایی انتظار می‌رود خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone