🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42102.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای تنبیه اوبر روی شرکت رقیب آن سرمایه گذاری میکند

بر اساس گزارشی از «بلومبرگ» گوگل ممکن است 1 میلیارد دلار را صرف سرمایه گذاری در شرکت حمل و نقل اینترنتی «لیفت» کند. با این حال این مساله کمی عجیب به نظر می رسد چون ...

بر اساس گزارشی از «بلومبرگ» گوگل ممکن است 1 میلیارد دلار را صرف سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در شرکت حمل و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نقل اینترنتی «لیفت» کند. با این حال این مساله کمی عجیب به نظر می رسد چون گوگل 4 سال پیش در بزرگترین رقیب لیفت یعنی «اوبر» هم سرمایه گذاری کرده بود.

برخی عقیده دارند دلیل سرمایه گذاری گوگل در لیفت، تنبیه اوبر است.

در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - واقع بین گوگل و اوبر نوعی رابطه عشق و نفرت وجود دارد و علی رغم سرمایه گذاری چند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میلیون دلاری گوگل در این شرکت، آن ها اخیرا با هم به مشکل خورده اند و پایشان به دادگاه باز شده است.تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلاناین مشکل از زمانی شروع شد که یکی از زیرمجموعه های فعال در زمینه ماشین های خودران گوگل به نام «ویمو» از اوبر به خاطر سرقت فناوری هایش به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارزش 1.1 میلیارد دلار شکایت کرد. برخی عقیده دارند دلیل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرمایه گذاری گوگل در لیفت به نوعی تنبیه اوبر است.

اوبر در ماه های اخیر با مشکلاتی از قبیل رسوایی مدیرعامل، جدا شدن مهره های کلیدی و حتی شکایت اعضای هیئت مدیره از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یکدیگر دست به گریبان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بوده و لیفت می تواند از این سرمایه گذاری احتمالی برای گسترش خدماتش به کشورهای دیگر و پیشی گرفتن از رقیب استفاده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone