🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42103.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام: نوآوری های بعدی را باید در صنعت خودرو جست و جو کرد

همان طور که می دانید در دهه های اخیر حضور قطعات الکترونیکی در خودروها افزایش قابل توجهی داشته و امروزه تقریباً تمام اتومبیل هایی که از خطوط تولید خارج می شوند، به یک واحد پردازش ...

همان طور که می دانید در دهه های اخیر حضور قطعات الکترونیکی در خودروها افزایش قابل توجهی داشته و امروزه تقریباً تمام اتومبیل هایی که از خطوط تولید خارج می شوند، به یک واحد پردازش مرکزی مجهز شده اند.

در همین راستا «استیو مولِنکُف» مدیر عامل کوالکام نیز طی اظهار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظر جالبی در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، اعلام کرده که نوآوری های بعدی نه در تلفن های همراه، بلکه در صنعت خودرو بروز خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
مدیر عامل کوالکام (نفر چهارم از سمت چپ)

ارزش بازار قطعات الکترونیکی صنعت خودرو در سال 2021 به 50.1 میلیارد دلار  خواهد رسید

البته در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار از تولیدات کوالکام بهره برده و اسنپدراگون 835 به عنوان چیپست پرچمدار این شرکت نیز قلب تپنده محصولاتی مانند گلکسی نوت 8، ال جی V30 و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اسنشال فون بوده است. با این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حال صنعت خودرو هم از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بوده و عجیب نیست بزرگترین تولیدکننده چیپست موبایل در دنیا، به بازار مورد بحث علاقه نشان دهد.

جالب است - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بدانید که بر اساس تحقیقات مؤسسه «IDC»، کمپانی های تولیدکننده چیپ و قطعات الکترونیکی برای صنایع خودرو تا سال 2021 به میزان فروش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 50.1 میلیارد دلاری دست خواهند یافت که نسبت به سال گذشته میلادی افزایش 52 درصدی را نشان می دهد.

کوالکام نیز با توجه به این موضوع، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روی سه بخش اساسی شامل ارتباطات، پردازش و الکتریسیته (برای باتری ها و فناوری شارژ) تمرکز کرده که بیشتر مربوط به برقراری ارتباط میان خودروها برای افزایش ایمنی، و همچنین بهبود فرآیند نگهداری آنهاست.

گفتنی است آقای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مولِنکُف ضمن اشاره به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تخصص کوالکام در بسیاری از بخش های مربوط به نوآوری های صنعت خودرو، اظهار داشته با وجود پیشرفت چشمگیر تکنولوژی های موبایل، سرعت تغییرات و نوآوری در دنیای خودرو به مراتب بیشتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone