تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20455.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کمک مالی آمریکا به کشورهای دیگر برای خرید تجهیزات 5G از رقبای هواوی

یکی از دیپلمات‌های برزیلی اخیرا مدعی شده دولت ایالات متحده آمریکا به کمپانی‌های این کشور و سایر مناطق بودجه می‌دهد تا تکنولوژی و تجهیزات مخابراتی لازم 5G را از رقیبان هواوی خریداری کنند. دولت آمریکا ...

یکی از دیپلمات‌های برزیلی اخیرا مدعی شده دولت ایالات متحده آمریکا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - به کمپانی‌های این کشور و سایر مناطق بودجه می‌دهد تا تکنولوژی و تجهیزات مخابراتی لازم 5G را از رقیبان هواوی خریداری کنند.

دولت آمریکا مشغول اعطای بودجه و کمک مالی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - به اپراتورهای مخابراتی در برزیل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - و سایر کشور‌ها است، تا از خریداری تجهیزات 5G از «منابع چینی غیر قابل اعتماد» جلوگیری شود، که در حقیقت مستقیما به کمپانی هواوی اشاره دارد. به گفته «تاد چپمن» سفیر آمریکا در برزیل گزینه‌های ثانویه پیشنهاد شده توسط آمریکا برای تامین قطعات 5G شرکت‌های «اریکسون»، «نوکیا» و «سامسونگ» هستند.

بودجه‌های در نظر گرفته شده از سوی «سازمان توسعه اقتصادی بین‌المللی ایالات متحده» (DFC) اعطا می‌شوند، که در واقع به عنوان آژانسی دولتی برای تامین اقتصادی پروژه‌های خصوصی آمریکا به شمار می‌آید. چپمن هم به نوبه خودش شرکت هواوی را همکاری غیر قابل اعتماد در زمینه پوشش جهانی 5G می‌داند، حتی با وجود اینکه در حال حاضر چینی‌ها بزرگترین تامین کننده قطعات و تجهیزات مخابراتی در جهان هستند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان

هواوی برای مدت ۲۰ سال در برزیل حضور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - داشته و با بسیاری از اپراتورهای مخابراتی این کشور همکاری می‌کند، به خصوص در زمینه آزمایش - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - بسترهای پوشش تکنولوژی 5G. در حال حاضر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - زیرساخت‌های این فناوری در منطقه پیاده شده و پهنای باند سریعتر از سوی شرکت چینی فراهم شده است.

اما این اقدام آمریکا در حقیقت حرکت جدیدی برای فشار به غول تکنولوژی چینی است. دولت ایالات متحده اخیرا طی تحریم‌هایی امکان تامین چیپست‌های TSMC را قطع کرده، و همین موضوع باعث شده بسیاری از دولت‌ها مجبور شوند قید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - حضور هواوی به عنوان تهیه کننده زیرساخت‌های 5G را بزنند. چپمن در این رابطه می‌گوید: «ما خیلی ساده به دوستان و همکارانمان در برزیل هشدار داده‌ایم و از نگرانی‌های پدید آمده در رابطه با کشورهای متعددی صحبت کرده‌ایم».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone