🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36579.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

محققان MIT از قطرات آب به عنوان رابط کامپیوتری استفاده می‌کنند [تماشا کنید]

آب و کامپیوتر‌ دو مفهوم هستند که به هیچ وجه با یکدیگر سازگاری ندارد. تنها مثال نقض این عدم سازگاری، سیستم‌های خنک کننده‌ی آبی به کار رفته در گجت‌های کامپیوتری است. اکنون محققان دانشگاه MIT مثال ...

آب و کامپیوتر‌ دو مفهوم هستند که به هیچ وجه با یکدیگر سازگاری ندارد. تنها مثال نقض این عدم سازگاری، سیستم‌های خنک کننده‌ی آبی به کار رفته در گجت‌های کامپیوتری است. اکنون محققان دانشگاه MIT مثال نقص دیگری برای آن پیدا کرده‌اند و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - قادرند که از قطرات آب به عنوان یک رابط کاربری برای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیتای تعاملی و گیم استفاده کنند. این پژوهشگران، موفق شده‌اند با استفاده از سطوحی خط کشی شده و به کمک تکنیکی به نام Electrowetting این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - قطرات برنامه ریزی شده (Programmable Droplets) را هوشمندانه هدایت کنند.

برای به نمایش گذاشتن پیچیدگی این سیستم، تیم یاد شده سعی کردند  کاربرد‌های مختلفی از این روش به نمایش - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - بگذارند. به همین دلیل آنها در یک ویدیو، سیستمی را نشان داده‌اند که نقاشان و طراحان با استفاده از آن، قطرات مختلف رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده تا به رنگ دلخواه خود دست پیدا کنند. درادامه‌ی این ویدیو، یک بازی ساده نیز به نمایش گذاشته شد که از قطرات آب به عنوان کاراکتر‌های بازی استفاده می‌کرد.

این قطرات آب در صفحات خط کشی شده عملکرد سورئال و غیر طبیعی دارند چرا که سیستم به شکل جالبی، حرکت هر کدام از قطرات آب را به صورت جداگانه هدایت کرده و به آنها را جهت می‌دهند. به همین دلیل است که بازی نمایش داده شده در این ویدیو‌ها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - بسیار زیباست.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان

البته طراحی اپلیکیشن‌هایی برای استفاده بهینه از این تکنولوژی، مسلماً زمان زیادی خواهد برد اما این گروه یک ایده‌ی جالب برای استفاده از این سیستم مطرح می کند. در قسمت پایانی این ویدیو، یک کاربر عبارتی روی گوشی خود می نویسد و آن را برای آینه دستشویی منزل خود می‌فرستد. پس از این اتفاق آینه با استفاده از قطرات آب، اشکال فرستاده شده را روی صفحه خود حک می‌کند. با اینکه چنین قابلیتی هنوز در این سیستم تعبیه نشده و هنوز در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - حد یک طرح مفهومی است اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بتوانند قابلیت‌های خارق - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلپایگان استان اصفهان - العاده‌ای با استفاده از این سیستم بسازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone