🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36581.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

حال و هوای عبور از کنار یک دنباله دار معلق در فضا [تماشا کنید]

فضاپیمای روزتا به مدت 2 سال به تحقیق روی دنباله دار 67P مشغول بود. در هفته های اخیر آژانس فضایی اروپا تصاویری از مأموریت روزتا را منتشر کرده و یکی از علاقه مندان به این ...

فضاپیمای روزتا به مدت 2 سال به تحقیق روی دنباله دار 67P مشغول بود. در هفته های اخیر آژانس فضایی اروپا تصاویری از مأموریت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - روزتا را منتشر کرده و یکی از علاقه مندان به این فضاپیما با استفاده از تصاویر مذکور ویدیویی از سطح دنباله دار ساخته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - است.

سازمان فضایی اروپا در سال - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - 2004 فضاپیمای روزتا را به مقصد اطراف سیاره مشتری ارسال کرد. این فضاپیما توانست وارد مدار دنباله دار 67P یا «Churyumov-Gerasimenko» شود.

این اولین بار بود که چرخش به دور مدار یک دنباله دار توسط یک فضاپیما اتفاق می افتاد. در نهایت روزتا در 9 مهر سال 1395 با سقوط روی سطح دنباله دار یاد شده، به مأموریت خود پایان داد.

ویدیوی مورد بحث شامل 25 دقیقه پرواز بر فراز 67P است و شبیه به فیلم های علمی تخیلی به نظر می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - رسد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران

در پس زمینه ویدیو  ستاره های در حال حرکت دیده می شوند. روزتا این تصاویر را تقریباً چند ماه پس از آن ثبت کرد که دنباله دار 67P مقداری از مواد سطح - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - خود را به بیرون پرتاب کرد.

ذراتی که در این ویدیو مشاهده می شوند در واقع ذرات یخ و غبار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - هستند که در اطراف صخره ای با ارتفاع چند صد متر گردش می کنند.

روزتا همچنین با خود، سیاره گرد فیله را به همراه داشت که قرار بود بعد از در مدار قرار گرفتن، به سطح دنباله دار ارسال شود. اما این فرایند طبق برنامه پیش نرفت و فیله پس از دو روز که از فرودش روی 67P می گذشت، از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - کار افتاد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران
تصویری از فاصله 5.8 کیلومتری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - از دنباله دار 67P که در حین سقوط روزتا ثبت شده است.

سرانجام به دلیل دور شدن بیش از حد دنباله دار از خورشید و حرکت مداوم آن به سمت سیاره مشتری، مسئولان آژانس فضایی اروپا تصمیم گرفتند ماموریت روزتا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - را به پایان برسانند.

در نهایت روزتا با وزن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - تقریبی 2 تنی خود و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - طی یک سقوط آزاد 13 ساعته به سطح دنباله دار با طول 4 کیلومتری 67P - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر گلوگاه استان مازندران - برخورد کرد.

 

تماشا کنید: آزمایشات دشوار ناسا برای شبیه سازی پرواز فضاپیماها [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone