🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17086.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل به رمزنگاری دو سویه مجهز می‌شود

در حالی که نهادهای قانونی رمزنگاری دو سویه را زیر ذره‌بین برده‌اند، گوگل تصمیم به پیاده‌سازی این سد امنیتی درپیام‌رسان اندروید گرفته تا امکان شنود پیام‌ها را به حداقل برساند. گوگل سال گذشته با افزودن ...

در حالی که نهادهای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان - قانونی رمزنگاری دو سویه را زیر ذره‌بین برده‌اند، گوگل تصمیم به پیاده‌سازی این سد امنیتی درپیام‌رسان اندروید گرفته تا امکان شنود پیام‌ها را به حداقل برساند.

گوگل سال گذشته با افزودن قابلیت‌های جدیدی نظیر نشانگرهای تایپ و خواندن پیام توسط طرف مقابل مسنجر اندروید را متحول کرده بود. این آپدیت به لطف تکنولوژی RCS - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان - یا خدمات ارتباطی غنی محقق شد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر با کیفیت و ویدیوها را از طریق پیامک ارسال کنند و از تایپ عبارات توسط طرف مقابل پیش از ارسال آگاه شوند. تنها نکته‌ای که در این آپدیت به آن پرداخته نشد رمزنگاری دو طرفه بود و حالا گوگل سراغ این مورد رفته است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان

گوگل در این روش با رمزنگاری دو سویه (End-To-End) پیام ارسالی تا رسیدن به مقصد امنیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان - تبادل داده بین گیرنده و فرستنده را تضمین می‌کند؛ به گونه‌ای که هیچ فرد ثالثی حتی خود این شرکت هم نمی‌تواند به پیام های رد و بدل شده در مسنجر دسترسی پیدا کند. این ویژگی به خاطر امنیت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان - بالا در پیام‌رسان های متعددی از جمله واتساپ، iMessage اپل و مسنجر فیسبوک پیاده سازی شده است.

این قابلیت در گام اول تنها در پیام‌های دو طرفه قابل استفاده است و در گروه‌ها خبری از آن نخواهد بود. در صورتی که هر دو طرف RCS را فعال کرده باشند، رمزنگاری دو سویه نیز به شکل خودکار فعال می‌شود. در صورتی که آزمایش‌های امنیتی در ماه جاری طبق انتظار پیش برود، گوگل در سال آینده آنرا به صورت عمومی ارائه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر تویسرکان استان همدان - خواهد کرد.

ارائه این ویژگی در مسنجر اندروید از نظر امنیتی بسیار مهم است چرا که اندروید محبوبترین سیستم‌عامل موبایل دنیا است و از هر ۱۰ گوشی ۹ مورد به آن متکی هستند. از طرف دیگر پیاده‌سازی رمزنگاری دو سویه با ارتقای چشمگیر امنیت مسنجر اندروید می‌تواند کاربران بیشتری را به استفاده از ان ترغیب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone